iQuestion #2

 

Even een mededeling tussendoor: volgende week ben ik van maandag tot vrijdag op vakantie. Ik zal wat inplannen zodat jullie niet de hele week zonder artikel zitten maar ik weet helaas niet zeker of ik elke dag een artikel online kan hebben. Hopelijk vinden jullie het niet erg & na de vakantie komt er natuurlijk een (uitgebreid!) verslag!iQuestion logo
Maar dan nu: de iQuestion van deze keer! Hij heeft te maken met de zomer en luid…:
image
Wat is jouw lievelingsijsje!? Mijn lievelingsijsje is denk ik Cookie Dough van Ben&Jerry’s of Oh My! Apple Pie!. Dat zijn de smaken die ik kan blijven eten, en ik ook heerlijk vind. Verder vind ik Magnums, Cornetto’s, softijs, raketten of ‘ijslollies’ ook heel lekker. I love icecream!

Wat is jouw lievelingsijsje?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

