Oranje boven!

En op je nagels! Ik heb zelf wat uitgeprobeerd qua nail-art (en gewoon lakken uiteraard ook) en check hieronder het resultaat! (alvast voor koninginnedag).

20120425_3620120425_37
Je kunt natuurlijk je nagels gewoon oranje-rood-wit-blauw doen, lekker simpel maar toch leuk. Hiervoor heb ik Essence Wake up! (oranje), een lakje dat geen merk heeft in nummer 16 (rood), een wit lakje van de Action, Essence Underwater (blauw).

20120425_4220120425_44
Or just orange! Typisch Nederlands, lekker fel en goed voor Koninginnedag. Ook dit is Essence Wake up!.

20120425_4520120425_48
Op de foto ziet het er een beetje raar uit maar oranje met een (witte) crackle topcoat is ook hartstikke leuk. Je kunt ook een rood-blauwe ‘vlag’ maken en dan er met witte crack overheen. Ik heb Essence Wake up! en de witte crackle coat van Maxnails (action) gebruikt.

20120425_4920120425_50
Ook rood-wit-blauw-oranje kan. En natuurlijk is het ook heel erg leuk met Crack eroverheen. Ik vind het (vooral in het echt, niet per se op de foto) een leuk effect hebben. Dezelfde nagellakjes die ik al heb besproken in de bovenstaande nail-arts.

20120425_5120120425_53
Een cracklet vlaggetje. Ik vind het wel een leuk effect, grappig ook, ookal zie je er niet direct de NL’se vlag in. Toch leuk! Ook kun je natuurlijk gewoon rood-wit-blauwe vlaggetjes maken op je nagels of een iets ander design.

Welke vind jij het leukst? Heb je zelf al iets in gedachten voor Koninginnedag 2012?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

