iQuestion #3

iQuestion logo

En de iQuestion van deze keer/week. Ik ben op het moment dat dit online komt op vakantie, dus waarschijnlijk lig ik lekker in het zwembad. Yay! Maar goed… En de iQuestion is…. *tromgeroffel*

image

Dus geur, substantie, etc. Lees hieronder mijn antwoord & antwoord zelf in de comments (of op Twitter).

Ik wil sowieso dat een product lekker ruikt. Ik koop vooral producten met citroen-geur maar minder frisse geuren met bijv. vanille vind ik ook erg lekker. Chocola, of cacao, vind ik ook erg lekker ruiken. Ik wil ook dat een douchegel niet meteen uit je handen glijd, verzorgt maar ook niet te dik is. Dove is daar eigenlijk een perfect voorbeeld van. Bodylotion mag van mij wel iets dikker zijn, alleen het moet wel snel intrekken. Shampoo moet voor mij het liefst wel schuimen (ja ik weet het, SLS enzo) want dat ‘werkt’ voor mij dan. En het liefst niet te vet haha.

Ik ben wel veeleisend zeg, haha. Wat moet een product –zie hierboven- per se hebben wil je het kopen?

One thought on “iQuestion #3

  1. Pingback: iQuestion #4 « Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

