Mijn koffer inpakken!

Nadat ik net eventjes naar de bibliotheek ben geweest en het niet kon laten om nog wat spulletjes te kopen, ga ik nu mijn koffer in pakken. Op het moment dat dit online komt ben ik al (mét ingepakte koffer) op vakantie, maar toch hoop ik dat jullie het leuk vinden en ik jullie nog wat tips kan geven!

20120428_25
20120428_26
20120428_27
20120428_29
20120428_30

Dit is mijn koffer (Samsonite). Er past denk ik best veel in en het is een zachte koffer. Ik vind ‘m heel handig en ik gebruik ‘m voor kleding & beauty-spullen.

20120428_32
De eerste laag. Broek (C&A), wit shirtje (basic, ter Stal), jeans overhemd (Outfitters Nation), riem (Action).

20120428_34
2e laag! Hetzelfde basic shirtje (ter Stal), zwart hemdje (SOHO, V&D), blauw basic hemdje (H&M), zwart hemdje (boven, H&M), blauw hemdje met tekst (Action).

20120428_36
En hier, de 3e laag. Een roze shirtje (SOHO), broek (Roxz) en sjaal (internet…).

Dit was mijn kleding. Wat niet op de foto staat (is nu in de was) zijn een basic vestje (x2), een baseball vest met “Players” erop, groen hemdje, een zwart hemdje en een soort geruit overhemd (en ondergoed staat ook niet op de foto). Nu komt dus het beauty-gedeelte en nog wat extra (voor vermaak, zoals boeken en speelgoed :P).

20120428_39
Hier zie je wat ik nog allemaal mee wil nemen op vakantie en nog niet mee kan nemen omdat ik het nog wil gebruiken. Hallelujah, nog een hele pagina vol. Ik haat tassen in pakken, ik neem het liefst alles mee!

20120428_40
En hier mijn tips!

Wat neem jij sowieso mee op vakantie?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

