Hoe Overleef Ik body scrub

20120429_3
Sinds kort heeft Hoe Overleef Ik ook een eigen verzorgingslijn bij Etos. Deze verzorgingslijn is 95% natuurlijk en dus ‘goed voor de wereld’ (en ook goed voor je money!). Hier heb ik trouwens al een keertje iets over Hoe Overleef Ik verteld. Vandaag ga ik voor jullie een (body) scrub reviewen, compleet mét leuke verpakking!

NAAM: H.O.I. body scrub
PRIJS: 4.49 euro
INHOUD: 200 g

GEBRUIK: ‘Breng wat body scrub aan op je vochtige huid. Masseer zachtjes in om de dode huidcellen te verwijderen. Spoel vervolgens af met water.’
KLEUR: De scrub zelf is een beetje geel-achtig. De verpakking is vrolijk, gekleurd (roze, paars, groen, blauw, geel…) en is typisch Hoe Overleef Ik.
VOORDEEL: De body scrub is 95% natuurlijk en goed voor jezelf + de wereld. Ook is het een voordeel dat het niet alleen voor je gezicht, maar voor je hele lichaam is.
NADEEL: De scrub is best vettig en als je van jezelf al een vette huid hebt is dat misschien niet ideaal.
TE KOOP BIJ: Etos.
20120429_4

Wat claimt het te doen? Dode huidcellen verwijderen en je huid zacht en glad maken.
Doet het wat het claimt te doen? Ja. Ik heb het een aantal keer getest en doordat het scrubt verwijderd het de dode huidcellen. Ook krijg je er een zacht en glad huidje van.
Wat voor cijfer? Het is een fijn product. Het is niet geweldig, maar het beloofd ook geen geweldige dingen. Het heeft een hele leuke verpakking en staat leuk tussen de andere producten van mijn verzorgings-stash! Ik geef dit product een 8.

Kennen jullie de verzorgingsproducten van HOI al? Wat vinden jullie zelf van deze scrub, als je ‘m kent?

One thought on “Hoe Overleef Ik body scrub

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

