Swatches Essence Nail Art effect toppers

Ik heb toen ik in het Kruidvat was 3 Essence Nail Art effect toppers (oke, Essence moet echt eens iets aan die lange namen gaan doen) gekocht en ga ze hieronder voor jullie swatchen. Zoals je hier al hebt kunnen lezen komen ze uit Eindhoven, een hemelse Kruidvat met 2 Essence schappen.
20120505_58
20120505_91
Dit is 02 Circus Confetti die jullie waarschijnlijk wel kennen. Ik ook, maar daardoor was ik niet minder nieuwsgierig naar dit leuke lakje (of eigenlijk topcoat). Hier zie je ‘m samen met een zwart lakje van Paris Memories en samen met een roze lakje, ook van Paris Memories. Ik vind ‘m denk ik op zwart mooier, maar ook op roze komt ‘ie best mooi uit.
– Excuses voor de lelijke (bovenste) foto, mijn fototoestel had kuren.

20120505_93
20120505_100
09 copper’ize me! en 10 glorious aquarius zijn ten eerste hele toepasselijke namen, en ten tweede ook mooie topcoats! Copper’ize me! heeft iets koper/brons-achtigs op zwart. Op rood(-tinten) heeft het juist weer een heel ander effect, dan komen de andere kleuren glitters er beter uit. Glorious aquarius heeft grovere glitters, en komt op zwart niet goed uit, misschien met 2 á 3 laagjes beter. Maar meestal doe ik met topcoat 1 laagje, anders krijg je snel zo’n dikke laag (een beetje jelly) en kan je het er snel van af trekken… en gebeurd er zoiets als op mijn pinknagel :P

Ik wil het liefst alle Essence nail art special effect toppers! Ik heb nu 01, 02, 09 en 10. Misschien dat ik alleen de flakies niet koop, omdat ik die van Catrice al heb. Welke van de 3 vind jij het mooist? Heb jij zelf al Essence nail art special effect toppers?

4 thoughts on “Swatches Essence Nail Art effect toppers

  1. deijsprinses

    Ik heb van essence de flakies, de glorious aquarius & purplicious. Van Catrice heb ik nu de millio dollar baby lakje en ik vind ze allemaal leuk. Maar ik probeer er altijd iets speciaals mee te doen dan gewoon een topcoat over de heel nagellak.

    het er af halen, daar ben ik geen fan van ;)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

