iPictures #2

Bekijk hier de vorige iPictures! Ik heb weer foto’s gemaakt (met mijn mobiel) en ga deze nu aan jullie laten zien :). De volgorde is trouwens niet de volgorde waarin het ‘gebeurt’ is ;). Are u ready?

WP_000539
Als eerst is dit het boek van Stephenie Meyer Zielen (in het Engels ‘The Host’) die ik heb gelezen. Ik vind dit boek echt heel erg leuk, zoals je hier al hebt kunnen lezen.

WP_000538
Vansies! Jaja, ze hebben een heuse (ter plekke verzonnen) bijnaam gekregen. Ik draag ze heel vaak (behalve als het op modieus gebied echt niet kán).
(VOOR MEER: KLIK ‘LEES VERDER’!)

WP_000550Je zult voor deze outfit je hoofd even scheef moeten houden. Dit is mijn leuke shirtje van Roxz, love it!

WP_000525
WP_000497
WP_000499WP_000501
WP_000505
Het vakantiehuisje! De laatste is trouwens een close-up van de bank.

WP_000514

Check die lucht achter mij, wauw! Ik kijk trouwens niet zo blij want ik was vergeten dat mijn buik niet zo goed tegen dit soort stunts kan ;)

Volgende keer meer foto’s! Welke vind jij het leukst?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

