MAX nails Crackle setje (x2)

20120510_35
Crackle is volgens sommigen al weer een beetje uit. Sommigen vinden het leuk, anderen beginnen het zat te worden. Toch ga ik jullie een budget crackle setje laten zien en wel van MAX (Action).

20120510_38
Ik begin met dit setje. Deze bevat 3 lakjes, een ‘Color Coat’ een ‘Crackle Coat’ en een Top Coat. In dit geval zilver, paars en transparant.

20120510_7
(met flits)
20120510_15
(zonder flits)
De eerste stap is de zilvere lak aanbrengen. Ik raad 3 laagjes aan, het is niet zo’n goed dekkende kleur. Vooral als je opvallende nagelrandjes hebt.

20120510_2120120510_25
Dan, stap twee. Je lakt er met de paarse crackle coat overheen. Hij cracked goed! Ik vind ‘m eigenlijk heel goed. Ik heb wel eens budget crack’s gehad waarmee ik gewoon mijn hele nagel kon lakken (en ik had niet eens een dik laagje). Maar voor het geld (deze lakjes kosten 0.49 euro per stuk) is ‘ie erg goed.

En natuurlijk de topcoat nog.

20120510_42
Nu dit setje! Dit zijn er ook 3 alleen de Color Coat ‘color’d’ voor geen ene meter. Die kun je dus beter als glitter topcoat gebruiken. Dus ik heb een ander lakje gepakt van MAX, en wel een roze ;)

20120510_46
20120510_48
Dus deze roze! Ik vind het een mooie roze kleur, niet te zuurstok-achtig (ookal lijkt ‘ie daar wel een beetje op).

20120510_50
20120510_54

Ik vind dat ‘ie mooi cracked. Prijs-kwaliteit verhouding is goed, misschien is de kwaliteit zelfs nog wel hoger dan dat de prijs doet vermoeden. Ik vind ‘m echt heel goed en ben blij dat ik deze setjes heb gekocht!

Welk setje vind jij het mooist? Wat had jij verwacht van deze setjes?

6 thoughts on “MAX nails Crackle setje (x2)

  1. Pingback: iPictures #3 « Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

