Hot or Not: Amerikaanse/Britse vlag

Ik moet eerlijk toegeven dat ik zelf al een item heb, maar toch ga ik jullie vragen wat jullie van deze trend vinden. De Amerikaanse of Engelse (Britse, dank je Margarita) vlag. Ik beken dat ik die sterretjes of de grote ster van die twee vlaggen veel leuker vind dan onze eigen ‘roodwitblauw’. Ik ga jullie steeds verschillende items met de Amerikaanse of Engelse (Britse) vlag erin verwerkt laten zien en daarna mijn mening er over vertellen (dus ook over de outfit in het algemeen en over hoe het item is gecombineerd). Klik op lees verder!

BRON. The American Katy! Ik vind het een grappig jurkje. Ik zou zelf zoiets nooit dragen, het is de strak en te glimmend voor mij. De outfit over het algemeen vind ik ook mooi, haar make-up zit leuk en ‘t haar strak naar achter staat haar goed (ik vind eigenlijk dat dat bij niemand echt mooi staat, maar bij haar blijkbaar dus wel).

BRON. Nogal vergelijkbaar met het Amerikaanse-vlag-short, waar ik gek op ben. Gek genoeg heb ik er nog geen een, misschien omdat ik anders te veel vlag in mijn outfits krijg. Zoals mijn vader al zei ‘Daar heb je haar weer met haar Amerikaanse vlag.’ Thanks daddy. Maar, to the point, ik vind deze outfit echt leuk. Stoer gecombineerd en het heeft een hele leuke uitstraling zo.


BRON. Ik ben bang dat ik elke outfit met deze vlag erin leuk vind, of daar begint het in ieder geval op te lijken. Gecombineerd met All Stars, een short (die zakken vind ik echt niet mooi als ik heel eerlijk ben) en een soort blazer (met pailletten?). Het hemdje heeft ook zo’n vintage/wasted uitstraling, en dat vind ik leuk. Zelf zou ik die zakken van het short weglaten en de blazer ook, maar als het koud is is dat misschien wel een oplossing. Another like!

SOME AMERICAN INSPIRATION:





BRON FOTO’S
Oh en hoe leuk is deze? BRON.


BRON. De outfit totaal vind ik leuk. Ik denk alleen dat het shirt net iets te groot is. Zelf beschik ik ook over zo’n soort shirt alleen dan met de Amerikaanse vlag, maar mijne is toch net iets minder wijd als je het mij vraagt. Het short en de schoenen er bij, I like that.


BRON. Het is dat ik (bijna) nooit leggings draag, maar deze zou ik ook wel willen hebben! Ik wil eigenlijk alles wel hebben ;). Maar toch vind ik deze outfit niet zo geslaagd. Ik vind het op zich leuk, alleen het jasje en die ketting… Het is het net niet helemaal.


BRON. De sjaal! Het totaalplaatje is nogal casual (ik vind het niet eens echt storend, moet ik zeggen) met veel zwart, gympies en een spijkerbroek. Toch vind ik ‘m leuk en ik denk ook dat het bij degene die deze outfit draagt past.

SOME ENGLISH (BRITISH) INSPIRATION:

BRON.

BRON.

BRON.

Welke outfit vind je het leukst? En welke vlag?

6 thoughts on “Hot or Not: Amerikaanse/Britse vlag

  1. Ikk

    Dat ene shortje vindk super leuk,maar dat is ook al
    Die sjaal vind ik er goedkoop uitzien:(

    Reply
  2. Dirkje

    Oké…… Even dat je het weet de amerikaanse vlag is echt mijn ding ff Siri nou m’n HELE kamer is amerikaanse vlag ik ben zo ongeveer Amerikaans maar in ieder geval I LOVE THE AMERIKAANSE VLAG
    P.s… Is vast verkeerd gespeld :)

    Reply
  3. Pingback: iPictures #3 « Iesabell

  4. Margarita

    Ik vind de outfit van het roodharige meisje en het veel te grote shirts echt heel erg leuk :) Het is lekker vintage en de manier waarop ze het heeft gecombineerd: I love it! Ik kan eerlijk gezegd niet kiezen welke vlag ik heb leukst vind (ps. dat is niet de Engelse vlag maar de BRITSE vlag) ik zou dan toch voor de britse gaan omdat mijn moeder engels is… (anders kon ik echt niet kiezen)

    Reply
    1. Isabel Post author

      Dat Engels in plaats van Brits neem ik echt heel er over van mij omgeving haha, maar ja, je hebt wel gelijk. Ik zal het aanpassen!

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

