Nagellak wishlist

I wish, I wish… I wish I had a room full of nailpolish in all colours. Maar ja, die heb ik niet. En helaas ook geen kamer vol met biljetjes van 100,-. Wel heb ik zakgeld en een wishlist. En ja, die ga ik aan jullie laten zien/lezen!

Lavendel-kleurig lakje.
Een lavendel-kleurig lakje, het liefst iets lichter. Ik zat te denken aan Lavender Cupcake van NYC.

Mintgroen.
O ja, mintgroen. Maar eens in het Catrice-schap kijken of ze wat hebben, en anders Mint Macaroon van NYC.

Blauw.
Ik weet niet precies welke kleur blauw, maar ik heb welgeteld 2 verschillende blauwe nagellakjes. TWEE. Dat is te weinig ;).

Geel.
Ondanks dat het niet mijn lievelingskleur is wil ik nog wel een geel nagellakje.

Groen.
Mijn geliefde groen, ik heb alleen 1 shrek-lakje (Neon van de Action) en verder helemaal geen groen. Ik wil nog wel een donkergroen lakje.

Wat voor nagellak staat er op jouw wishlist?

5 thoughts on “Nagellak wishlist

  1. Pingback: Wishlist! « Iesabell

  2. deijsprinses

    Voor 8 euro kan je in de Ici Paris Xl de Only you mini’s cupcake kopen. Is een lavender, mintgroen en lichtblauw kleurtjes. Maar dat heb je wrs niet in Nederland? Als ik mocht wensen dan was het gewoon een miljard ;)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

