Mini foto-shoplog Kruidvat

Mini foto-shoplog Kruidvat
Nadat ik toch nog even snel naar het Kruidvat wilde heb ik 3 dingetjes gekocht. Drie dingen die ik totaal niet nodig heb (bij het Kruidvat koop ik altijd dingen die ik niet nodig heb), en ik ga ze jullie laten zien! Klik lees verder voor de shoplog.

Catrice Revoltaire smokey eyes palette C02 1
We beginnen met het Catrice Revoltaire smokey eyes palette in C02 Explosive Combination. Ik vind het een prachtig palette, ookal is ‘ie klein. Dit is eigenlijk het eerste ‘echte’ make-up palette die ik bezit. Hoe dan ook vond ik de kleuren heel mooi en nam ik ‘m mee.
20120518_4
20120518_14
Ik vind het echt hele mooie kleuren. Ik ben goed met kleuren, maar uitleggen vind ik wat moeilijk dus als ik het fout noem; verbeter me dan! Een glitterige roze, iets wat peachy, een zilver-achtige witte kleur, een brons/goude kleur en een zwart/grijze als laatst. Morgen komt er een speciaal artikel voor dit palette online.

image
Deze fel oranje kleur heb ik gekocht omdat mijn Essence 46 Wake up! (die je ook hier en hier voorbij zag komen) bijna leeg is en ik die kleur toch gewoon ontzettend leuk vind. Ondanks dat ‘Fred Said Red’ toch echt rood in de naam heeft, is het een (fel) oranje kleur.
20120518_39
Catrice’s Fred Said Red kun je ook binnenkort verwachten in een artikel, om te kijken of ‘ie erg op Essence Wake up! lijkt en natuurlijk met swatch!

image
… en als laatst een van de maskertjes van Kruidvat eigen merk. Het chocolate masker in dit geval, ookal ben ik ook zeker van plan om de andere 2 uit te testen.

Heb jij zelf ook een van deze bovenstaande producten? Wat vind je er van?

3 thoughts on “Mini foto-shoplog Kruidvat

  1. Pingback: Summer #1 « Iesabell

    1. Isabel Post author

      Ik heb niet zo heel veel ervaring met paletten, maar ik moet toegeven dat de review die ik gelezen heb inderdaad niet positief was haha, maar ja!

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

