Zin in de toekomst…?

De toekomst. Misschien goed om daar zin in te hebben, aangezien je er toch niet vanaf komt. De toekomst komt, en wordt bepaald door wat je op dit moment doet, ziet en meemaakt. Gek toch, want de toekomst en ‘nu’ zijn toch hele andere dingen, als je ‘t mij vraagt.

Mijn vader blijft maar zeggen (zal wel vaders goede raad zijn) dat ik me niet zo veel moet bezighouden met de toekomst. Maar dat is nou een maal wat ik doe, me bezighouden met wat ik wil en wat ik leuk vind (op lange termijn dus). Bloggen vind ik leuk, ja zeker, en dat ik 3/4 dagen niet heb geblogd heeft niets met het ‘niet leuk’-vinden van dit. Dat had meer te maken met school, griepierig zijn, die verschrikkelijke warmte (ja ik weet het, het is nooit goed) en het uitstellen van dingen, die meer werk blijken te zijn dan je dacht. Maar goed, terug naar de toekomst. Ik denk dat nadenken over de toekomst helemaal niet zo verkeerd is, en dat het best is mag. Maar misschien dat ik het soms toch ietsjes overdrijf! ;)

Denk jij vaak aan de toekomst? Wat wil je later worden/wat wilde je vroeger worden?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

