iPictures #3

Eens in de zoveel tijd doe ik dit: iPictures. Hier vind je foto’s, gemaakt met mijn mobiel, van (bijna) alles wat ik de laatste tijd heb meegemaakt. Klik hier voor de vorige iPictures! De volgorde klopt niet helemaal! Klik op ‘Lees verder’ voor de foto’s!

WP_000642
Even het goede voorbeeld geven! Misschien dan niet goed voor je tanden, maar wel gezonder ;).

WP_000617
Een iets wat harde quote, maar ik vond ‘m eerlijk gezegd wel heel grappig :)

WP_000650
Op z’n kop!

WP_000651
Het was zóoo warm! Mijn cola gelukkig niet. (Heel handig, hier wordt je cola tenminste niet waterig van…).

WP_000586
Oeh, Amerikaanse vlag! Nogmaals, hot or not?

WP_000636
Mooi uitzicht! Dit heeft even een uitleg nodig, want ik heb deze foto gemaakt nadat mijn ‘vliegenscherm’ (zou muggen moeten tegenhouden…) eruit is gehaald. Niks geen grijze waas meer!

WP_000589
538 luisteren. Dat is de enige radiozender waar ik echt naar luister haha, YouTube my best friend.

WP_000603

De wazige paaseitjes zijn nogsteeds niet op! En de glimmende papiertjes ook niet…

WP_000582
Dit vind ik van deze twee de leukste combinatie!

Het waren er heel weinig dit keer! Volgende keer waarschijnlijk meer. Misschien dat ik nog wel iets leuks ga doen met het warme weer ;).

Wat zou je willen zien in de volgende iPictures?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

