Wishlist!

Ik heb al een nagellak wishlist gemaakt maar nu is het tijd voor een ‘over-all’ wishlist. Hier staat dus geen nagellak tussen, omdat ik dat al heb behandeld… Klik lees verder voor mijn ‘over-all’ wishlist!

BODYBUTTERS van TBS.
… Chocola & citroen. Ik houd van citroen en van bodybutters houd ik ook, geweldige combinatie dus. Ik ga ‘mijn vader zeker overhalen om naar de The Body Shop het dichtst in de buurt te gaan.

MASKERTJES van Kruidvat.
Ik heb nu de ‘Chocolate’ variant maar ben ook wel heel erg benieuwd naar de andere soorten. Deze chocolate bevalt me wel, lekker dik aanbrengen en dan ben je net een (mislukte) zwarte piet.

LEREN ARMBANDJE van Pandora.
Ik vind de kralen van Pandora altijd zo leuk en zo’n leren armbandje als hier met dan (niet te veel) kralen er aan lijkt me ontzettend leuk. Misschien wel iets voor mijn verjaardag :).

Dit waren even 3 dingen die ik graag wil hebben. Wat staat er op jouw wishlist?

3 thoughts on “Wishlist!

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

