Summer #1

image
Geen ‘Summer inspiration’, maar Summer verwennerij! Nu ga ik jullie mijn favo’s laten zien voor jawel hoor, je voeten. Daar besteed ik, stiekem, best veel aandacht aan!

20120529_48
20120529_52
Stap 1: Je nagellak verwijderen. Misschien had je er al niks meer op zitten, maar de eventuele restjes zijn hierna sowieso weg. (pas trouwens op voor je eigen nagellak!).

20120529_54
20120529_57
Toen ik dit ging shoppen bij Kruidvat heb ik dit sample’tje gekregen. Anti-eelt… Ik heb zelf best wel last van eelt op mijn voeten dus ik besloot het uit te proberen. En aangezien je ook nog korting krijgt op de fullsizes, kan het al helemaal geen kwaad! Iets van anti-eelt had ik nog niet, dus dit wilde ik jullie wel even laten zien ;).

EN VERDER:
– Footscrub Mint Lavender (Greenland)
– Footlotion Mint Lavender (Greenland)
– Nagelvijl (H&M)
– En eventueel nog nagellak (mijn favoriet zou ‘A Lovely Secret’ van Essence zijn, als ik geen speciaal teennagellakje had van de dokter.).

Wat zijn jouw favorieten op het gebied van voetverzorging?

6 thoughts on “Summer #1

  1. Laura

    Een vriendinnetje van mij gebruikt deze creme best vaak, en het helpt bij haar zichtbaar! Zo goed zelfs dat ik het waarschijnlijk zelf ook ga halen hihi. Dus ben benieuwd of het bij jou ook werkt. :)

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

