My Lovely Secret (mini update)

Oh so lovely. Een eigen mini-kruidvat die ik (als beauty-blogger zijnde) hoogstwaarschijnlijk alleen met Evelien deel. Helemaal geweldig, of niet soms? In ons kleine dorpje (dat niet klein is by the way) hebben wij een Kruidvat waar ik nooit naar toe ging omdat er geen Essence of Catrice was. En dat laatste, dat is er juist gekomen. Een Catrice schap! En laat er nu, gisteren toen ik er toevallig (wat hou ik toch van mijn shopverslaving af en toe) naar toe ging was er dus de CRUISE COUTURE LIMITED EDITION. Zomaar, voor mijn neus. Nog niet aangeraakt, geswatcht en misschien nog niet eens naar gekeken. WAUW! Ik moest mij inhouden om niet alles te kopen en heb maar 2 nagellakjes meegenomen. Weinig, of niet soms? Ben ik eigenlijk ook wel weer trots op :D. Wauw, I love it. My lovely secret, en hopelijk kan ik zo (met 5 minuutjes fietsen) aan alle Limited Editions komen…

Van die twee lakjes komen woensdag swatches online trouwens!

3 thoughts on “My Lovely Secret (mini update)

  1. Liliane

    Lucky you! :D
    Dat had ik ook met de Millions LE nagellak van Catrice. Naar de Kruidvat in een dorpje gegaan en daar stond nog veeeeel!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

