Catrice Cruise Couture nagellak

Ik ben vandaag trouwens 13,5 geworden, fijne halve-verjaardag voor mij! :D

Vandaag ga ik jullie twee mooie lakjes laten zien van de Cruise Couture limited edition van Catrice. Dit zijn Feel The Yacht Beat en Hi, Society! Een blauwe en een nude-achtig lakje. Ik vind ze allebei erg mooi, maar als ik moest kiezen ging ik voor Feel The Yacht Beat. Blauw vind ik nu een maal mooier, haha! – Klik lees verder…

image
imageimage
Te beginnen met Hi, Society! Een mooi lakje, mooie kleur dus. Deze lakt alleen niet zo fijn, de substantie is net iets te dik. Ik moet wel zeggen dat ik het kleurtje mooier vind dan verwacht! Dekt in 1 á 2 dunne laagjes. En wat vinden jullie eigenlijk van de achtergrond? I liiiike it! En ik vind dat de achtergrond ook zeker heel mooi onscherp is geworden. Wat vinden jullie van Hi, Society!?

image
image
image
En dan Feel The Yacht Beat. Voor mijn persoonlijke smaak is deze naam iets te lang, maar daar gaat het natuurlijk niet om. Het is een mooi lakje, iets blauwer dan ik had verwacht, ik dacht namelijk dat ‘ie grijzer was. Toch vind ik het een mooi lakje, simpel maar leuk en een goede aanvulling op mijn stash! Deze lakt fijner dan Hi, Society! en door de vernieuwde brush van Catrice helemaal fijn. Dekt ook in 1 á 2 dunne laagjes. Deze achtergrond is, trouwens, niet zo leuk als de vorige, maar ja! Wat vinden jullie van Feel The Yacht Beat?

Op alle foto’s draag ik een basecoat (geen topcoat) en 1 á 2 laagjes nagellak.

Welke vind je het mooist?

5 thoughts on “Catrice Cruise Couture nagellak

  1. Pingback: NOTD: See my shimmer « Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

