Misschien

Weer even een column, maar dan tussendoor. Ik ga volgend jaar naar een nieuwe school. Ik zit nu namelijk op een school met alleen 1e & 2e klas, en ik ga naar de 3e (sjee, wat gaat dat snel). Een nieuwe school, en ook een nieuwe klas. Leuk! Of toch niet? Misschien, dan maar.

Ik heb er aan de ene kant zin in. Ik wil best weg van deze school, ondanks dat ik het echt een héle leuke school vind. Ik heb het er, qua vakken en leraren enzo, best naar mijn zin. Ook vind ik het leuk dat het bijna zomervakantie is, vanwege dat ik 3 weken (3 weken!!!) naar Italië ga (dat wordt alvast even zonnebrand sparen, iemand nog aanraders?) en daar superleuke dingen ga doen. Waar ik heen ga is trouwens vlak bij Rome (of ja, 1,5 uur daar vandaan maar Rome is de enige stad in de buurt met een makkelijk uit te spreken naam ;)). Maar daarna wordt het minder. Naar een nieuwe school. Niet weten bij wie je in de klas komt (en dat weet ik dus ook écht niet). Alles dat vertrouwt is… Daar heb je niets meer aan. Het is weg, foetsie. Alle houvast die je had, aan vertrouwde dingen dus, is weg. Nu ik dit typ begint alle ‘zin’ die ik er in had, toch langzaam weg te gaan ;o. Het is wel een nieuwe start, en die zijn meestal leuk. Toch?

Ik heb vandaag wel echt zo’n negatief dagje, ik heb er gewoon echt geen zin in. Het komt ook wel een beetje door het weer denk ik :). Ik probeer me nu even te richten op leuke dingen, zoals de vakantie. Batterijen mee, opladers mee… En foto’s maken! Ik verwacht dat het er (heel) veel worden, aangezien ik in 3 uur dierentuin al 234 foto’s heb gemaakt. Wat moet het dan wel niet in 3 wéken!?

Heb jij zin in (na de) vakantie?

3 thoughts on “Misschien

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

