Etos shoplog & W.I.C. nagellak

Ik ben weer eens lekker wezen shoppen (zaterdag…)! Als ik er dan toch ben, dan kan ik het ook niet laten. Ik heb dit keer alleen maar iets (of ja, 2 dingen) bij de Etos gekocht. En natuurlijk heb ik daar mijn nagels laten lakken (was gratis). Superleuk!

20120623_16
Ik heb een lip butter van Sur Plus in ‘Mandarin & lime’ gekocht samen met een ‘Nail Polish Corrector Pen’ van Fing’rs. De lip butter was 1 euro en daar kreeg je 100 gram snoep bij!

20120623_15
Allereerst de corrector-pen. Ik liet dus mijn nagels lakken door een medewerkster van Etos en de nagellak die ze op je vingers (of op je nagelriemen etc.) lakte haalde ze dus weg met een vaag roze pennetje. Ik dacht ‘He, dat is handig!’ en ging, nadat ze klaar was met mijn nagels, op zoek naar die pen. Ik kon ‘m niet vinden, dus toen ging ik maar even bij Essie kijken. Oh sjonge, wat een leuke kleurtjes. Maar 10 euro voor nagellak? Dat is veel. Misschien een andere keer. Uiteindelijk toch (door een medewerkster) die pen gevonden, en dit is ‘m dan! Een review hier van komt een andere keer. Deze koste 4,- euro en is te koop bij Etos.

20120623_18
En dan de lip butter. Het woord ‘butter’ vond ik wel heel interessant klinken, en aangezien ik bodybutters echt heerlijk vind denk ik dat dit ook nog wel eens lekker kan zijn! Ik gebruik meestal gewoon Labello o.i.d. voor mijn lippen, maar misschien is dit leuk voor de verandering! Hier komt ook nog een review(tje) van. Deze kostte (op dit moment, waarschijnlijk tijdelijk) 1,- per stuk en is te koop bij Etos. Ook krijg je er (per stuk) een zakje snoep van 100 gram bij (zelf uitkiezen).

En dan, ta ta ta ta… De ‘swatch’!

20120623_11
Ik heb alleen helaas geen idee hoe dit lakje heet. Op de site van W.I.C. (Herôme) heb ik even gekeken en ik ben tot de conclusie gekomen dat het waarschijnlijk 105 of 106, Lisbon of Buenos Aires is. Ik weet het alleen niet zeker… Ik dacht namelijk dat het iets anders was, sowieso iets met 2 woorden. En een B. Dus misschien toch Buenos Aires?

Heb jij ook je nagels laten lakken bij Etos?

4 thoughts on “Etos shoplog & W.I.C. nagellak

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

