NOTD: See my shimmer

NOTD: See my shimmer 1
Me likes! Ik vind deze NOTD echt heel erg leuk. Twee mooie kleurtjes, waaronder 1 Million Styles top coat. Easy-peasy, maar toch leuk, als je ‘t mij vraagt!

20120624_24
20120624_17
Ik heb twee laagjes van Feel The Yacht Beat en 1 laagje van Return Of Space Cowboys op. Hoe meer laagjes van de topcoat, hoe minder je Feel The Yacht Beat gaat zien. Met een flits ziet de topcoat er (ondanks de shimmers) bijna matte uit. Gek he?

20120624_20
20120624_19
Ik vind ‘m heel leuk! Weer eens wat anders, met die shimmers. Wel vind ik dat Return Of Space Cowboys Feel The Yacht Beat (sjee wat een namen) een beetje donkerder en ‘rokeriger’ maakt (herinneren jullie je de smoke-effect topcoat van Catrice?) maar ondanks dat wel leuk, en shimmery.

Wat heb ik op:
Nail Hardener Kruidvat eigen merk – x
Catrice Feel The Yacht Beat (LE) – x
Catrice Return of Space Cowboys (LE)

Wat vind je van deze NOTD?

3 thoughts on “NOTD: See my shimmer

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

