NOTD: Simply clean

Mijn eerste 2 nagellakjes van het merk Kiko zijn binnen. Ik heb nog nooit iets gekocht bij Kiko, want ik was er eigenlijk nog niet geweest. Maar nu kwam ik in een stadje in Italië een Kiko tegen, waardoor ik het natuurlijk niet kon laten om even te ‘kijken’. Ik heb hier een groen/blauw en een paars nagellakje gekocht waarmee ik nu een NOTD voor jullie gemaakt heb!

20120810_223
Dit zijn de twee die ik gebruikt heb. Allebei van Kiko, nummer 338 (paars) en nummer 389 (blauw/groen). In het echt is de blauw/groene trouwens iets meer minty dan dat ‘ie hier over doet komen. Klik lees verder voor mijn NOTD!

20120810_219
20120810_220
20120810_222
En dit is ‘m dus. Zoals je ziet is ‘t een simpele NOTD, maar toch vind ik ‘m geslaagd. het is toch net even anders, en de kleuren vind ik ook erg mooi!

Wat vind jij van deze NOTD?

5 thoughts on “NOTD: Simply clean

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

