Nieuws!

Nieuwe rubriek: nieuws! Hierin vat ik wat leuke nieuwtjes samen die te maken hebben met beauty. Klik lees verder voor meer nieuws!

Essence Colour & Go 8 ml
Essence colour & go new 1De essence Colour & Go lakjes worden vernieuwd, goed nieuws als je het mij vraagt. Ik vind ze zelf namelijk ontzettend leuk, maar ik vind het zo jammer dat ze zo snel op zijn. Daarom ging mijn voorkeur vaak uit naar Catrice, ookal vond ik de meeste lakjes (de kleuren) + de vormgeving van die van Essence toch leuker. Hiernaast zie je de nieuwe vormgeving van de Colour & Go lakjes. Leuk he? Ik vind ze heel erg leuk, vooral omdat de doppen nog steeds dezelfde kleur hebben als de lakjes (dat vind ik echt een voordeel ten opzichte van Catrice). De nieuwe lakjes kosten nu, voor 8 ml, 1,69 euro (5 ml was 1,29 euro).

Verder is de Colour Arts ‘trend edition’ nieuw (verkrijgbaar vanaf september), samen met een Nail-art lijn (daar ben ik oh zo benieuwd naar). Ook worden er natuurlijk veel artikelen uit het assortiment gehaald, om plaats te maken voor de anderen.

Een hele korte voor deze keer, maar toch. Ik wilde het jullie even laten weten. Ook ben ik sinds kort weer terug uit Italië dus komen er weer volop artikels online te staan :)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

