Wishlist

image
We hebben allemaal wel dingen die we graag willen hebben, en ik vind het leuk om dat soms gewoon is bij elkaar te pakken en te kijken hoeveel het nou eigenlijk is. De meeste dingen hiervan ga ik misschien niet eens kopen, maar however, ze staan wel op m’n wishlist! Klik lees verder voor mijn wishlist ;)

image
1. Een ice watch horloge. Ik heb altijd met horloges dat ze niet overal bij passen, of dat ik ze na een tijdje niet meer leuk vind/kwijtraak. Bij deze weet ik in ieder geval zeker dat ik dat niet doe, want deze is zo cool (haha) en ik wil ‘m echt heel erg graag. Ik wil het liefst de witte, dus degene die hierboven staat.

2. Deze tas van Converse (voluit heet ‘ie Converse Retro Reporter XL) vind ik heel erg leuk. Ik wil ‘m gaan gebruiken voor school, want dat past (;)). En ik denk dat het een heel handige tas is aangezien je ‘m met de hengsels (die er nu niet aan zitten, maar die je er aan kan doen) om je schouder kan hangen maar je kunt ‘m ook als handtas gebruiken (alsnog met boeken er in, bytheway).

3. Niet per se deze twee, maar ik ben heel erg benieuwd naar de Essence colour & go 8 ml, dus die staan ook zeker op mijn wishlist!

4. Dit is een spiegel. Deze heeft even wat extra uitleg nodig: ik heb een keer in een blaadje een spiegel gezien die dus zegmaar een deur was, waarachter je je sieraden kunt opbergen. En aangezien ik áltijd te weinig plek heb voor sieraden leek het me heel erg handig, dus deze wil ik ook graag hebben. Stel je voor, een spiegel waar je je outfit bekijkt enzo, dan klap je de deur open en heb je je sieraden. Gewoon opgeborgen zonder dat je extra ruimte gebruikt. Super handig!

5. En dan de laatste, een plakboek. Het lijkt erg simpel, maar dat is het niet. Ik heb nog geen boek gevonden die echt (voor mij) handig is als plakboek. Misschien ben ik te kieskeurig, maar ik zal nog wel even naar de Action gaan ;).

Wat staat er op jouw wishlist?

One thought on “Wishlist

  1. Pingback: To-buy-lijstje « Iesabell

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

