To-buy-lijstje

Ik koop te veel dus ik moet maar even een no-buy gaan invoeren, na deze shopsessie dan! Ik ga dinsdag naar de stad en er is markt, dus daar even lekker rondkijken gaat zeker gebeuren! Verder heb ik een paar dingen waar ik naar wil gaan kijken, die ik hieronder voor jullie heb ‘verzamelt’!

Horloge – Kijkshop
Ik wilde heel graag een horloge (zie hier) en nu heb ik in het foldertje van de Kijkshop een horloge vond die er wel een beetje op leek, maar 10 keer zo goedkoop was, 10 euro welteverstaan. Dus nu zit er niets anders op dan dat ik die koop (oh wat vind ik dat toch jammer Knipogende emoticon).

Nagellak + meer – Kruidvat
Ik ben natuurlijk hartstikke benieuwd naar die nieuwe dingen van Essence en aangezien ze er bij Vera ook al waren, ga ik gewoon even kijken of ze er misschien bij mij ook al zijn. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Colour Arts pigments, dus hopelijk zijn die er ook!

Tassen & Back To School – V&D
Hier kijk ik altijd, gewoon omdat ik het leuk vind haha! Ik ben ook nog op zoek naar een tas en ik wil even kijken of ik degene (die je ook hier vind) die ik wil daar toevallig vind, dan koop ik ‘m natuurlijk. En als jullie het leuk vinden kan ik ook een What’s in my bag en What’s in my schoolbag filmpje doen. Laat even een reactie achter of je het leuk vind of niet Glimlach

H.O.I. verzorgingslijn anti-klitspray – Etos
Ik ben heel erg benieuwd naar deze spray omdat ik best vaak klitten heb en dit soort spray eigenlijk nog nooit echt geprobeerd heb. Deze ga ik dan uiteraard ook voor jullie reviewen.

Nog tips voor dingen die ik echt móet kopen voor mijn no-buy?

One thought on “To-buy-lijstje

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

