Been there, done that (tag)

Welke landen van de wereld heb je al bezocht?

België, Frankrijk, Denemarken, Italië, Luxemburg en hopelijk komt er nog heel, heel veel bij!

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?

Amerika. Sowieso Amerika. Ik denk dat ik al minimaal 2 jaar hier heel, heel erg graag naar toe wil. Ik heb er niet echt een duidelijke reden voor maar ik houd gewoon van Amerika, ook weer zonder logische reden. Ik wil ook graag gaan studeren in Amerika, omdat ik Amerika gewoon een geweldig land vind. Dan hebben we nog alle grote steden in Europa waar ik ook heel graag naar toe wil. Dus Parijs, Rome (already done, as you know), Berlijn, Londen etc. Gewoon geweldige geschiedenis, mooie gebouwen en heerlijk shoppen!

Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)

Een combinatie van alles, denk ik zo! Ik houd van  lekker luieren aan het strand/in het zwembad, warm weer, mooie steden om te bezoeken en lekker shoppen. Mijn vakantie van dit jaar was een perfect voorbeeld, met o.a. Rome die ik heb bezocht!

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?

Ik vond Rome heel erg mooi, maar mijn vakantie naar Denemarken was ook heel erg leuk omdat ik daar al een keer was geweest en we ook naar onze oude camping zijn geweest (niet camperen maar op bezoek) en ik daar met iemand heb gepraat die mij heeft gekend toen ik 1 was. Ik was toen 11, dus er zat precies 10 jaar tussen.

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
1 inromefoto
Ik weet wel een hele leuke, maar die ga ik niet laten zien wegens privacy van degene die daarop staat, ik heb namelijk geen kans om die te gaan laten zien. Maar dan dus deze, hierboven omdat ik daar een leuke herinnering aan heb, heel Rome zit daar aan vast.

Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Nog nooit, ik werk ook nog niet echt. Wel ga ik binnenkort naar Schiermonnikoog en naar Polen om foto’s te maken voor een project. Dat is natuurlijk wel heel erg leuk!

Met wie ga je meestal op reis?
Met mijn ouders en broertje en zusje.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Met mijn (beste) vrienden, want daar kan natuurlijk niemand tegen op <3

Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Ik wil wel wi-fi hebben haha! Maar in ieder geval heel veel eten, want daar houd ik van en dat heb je natuurlijk nodig. En zonnebrand! En een bootje, voor als ik het zat bent Knipogende emoticon He wacht, ook mijn fototoestel enne, dat was het dan wel!

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Ja, ik ben vorige herfstvakantie nog naar Brabant geweest en verder ook nog wel ‘ns naar Nederland, maar vaker naar het buitenland.

Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
Ik vind het beiden heel erg leuk! Een attractiepark is natuurlijk geweldig omdat ik echt van achtbanen enzovoorts houd, maar een dierentuin is weer heel erg leuk om foto’s te maken!

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Zonvakantie, want ik kan voor geen ene meter skieën (dat denk ik tenminste, ik heb het nog nooit gedaan) en ik vind het nou ook weer niet zo spannend dat ik het graag wil proberen. Het mag wel, maar het hoeft niet. Er zijn leukere dingen voor mij Glimlach

Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?

Ik denk gewoon dat we een hele grote groep hadden en daar allemaal leuke dingen mee deden en natuurlijk meedoen met de mini club. Heel veel mensen vinden dat kinderachtig, maar ik vind het altijd wel leuk om te doen. Zo ook dit jaar!

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?

Ik heb wel eens wat stomme vakanties gehad, maar eigenlijk heel weinig. Ik denk dat ik ruzies het minst leuk vond, en daarnaast mijn hoofdpijn in de auto. Nu heb ik daar een pilletje voor en kan ik tenminste wel van het uitzicht en de omgeving genieten (als je naar Italië gaat kom je veel tegen hoor!) zonder dat er steeds ‘Au, mijn hoofd’ gedachten doorheen komen.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?

Dit jaar ben ik nog wel eens naar Italië geweest maar waar ik verder naartoe ga weet ik nog niet.

Waar zou je nooit op vakantie gaan?

Ik zie niet echt een reden om ergens niet naar toe te gaan, behalve natuurlijk als het er gevaarlijk is. Verder vind ik alle landen eigenlijk wel leuk.

6 thoughts on “Been there, done that (tag)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

