Ebay Wishlist

image
Even een kort artikeltje erbij, omdat het kan. Mijn Ebay Wishlist! Ik ging even rondkijken op Ebay om te kijken of er wat leuke items waren, en ik wilde kijken voor studs. En ja, die waren er! Kijk maar mee…

1. De 1 is helaas van het plaatje afgevallen maar het zijn de studs. Ik heb nog nooit studs gekocht, maar wil mijn nieuwe tas gaan versieren met studs en mijn mobiel ook, indien mogelijk.
2. Deze hoesjes heten ‘Mesh Covers’ en zijn er bijna voor elke telefoon, zo ook voor de mijne (nokia lumia 800). Er zitten gaatjes in dus je kan ermee borduren of er studs ‘in’ doen. Dit vond ik een leuk idee dus dat ga ik proberen! Het leuke is is dat je het er ook altijd weer af kan halen ;)
3. Deze ketting vind ik ondanks dat ie misschien al weer ‘uit’ is (weet ik niet eigenlijk) wel heel erg leuk omdat ‘ie heel erg goed bij mijn stijl past, nu. Eerst was mijn stijl eigenlijk een beetje anders waardoor het er niet zo goed bij paste, maar nu des te meer.
4. Ik heb zó veel problemen met mijn oorbellen, ik kan ze niet vinden etc. etc. Ik heb al een soort sieradenrekje maar dat werkt toch weer niet helemaal lekker enzo, dus ik kijk nog even maar misschien is deze wel handig!
5. Deze armband. Ik vind ditsoort armbandjes al een heel tijdje leuk, die bedeltjes en dat vlechtje gewoon zo. Dus nu eindelijk ga ik ‘m kopen (denk ik)!

Wat staat er op jouw (ebay) wishlist?

6 thoughts on “Ebay Wishlist

  1. Elisa

    Isabel shopping on eby is so amazing I totally understand your wishlist ;)

    Oh and when I see this owl necklace, it reminds me of my d.i,y. with the Burberry Prosum Owl Shirt – Link verwijderd –
    <3 Elisa

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

