Gewoon een heleboel vragen (TAG)

Ik heb deze tag gisteren al ingevuld dus sommige vragen zullen morgen, (voor jullie dus vandaag) niet meer kloppen (het weer bijvoorbeeld).

Heb je huisdieren?
Ja, heel veel. Ik heb 1 hond, 4 konijnen, 2 muizen en 10 katten (2 grote en 8 kleintjes).

025
(computermuis aan de andere kant)
Noem 3 dringen op die op dit moment het dichts bij je liggen.
Nagellak, computermuis en mobiel.

Hoe is het weer op dit moment?
Nog uit te houden.

Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?
Nee, maar ik zou het wel willen ;). En ik heb wel eens een ‘soort’ ongeluk gehad, want toen waren er andere mensen tegen ons aangereden omdat ze niet op zaten te letten :)

Hoe laat stond je vanmorgen op?
Kwart over 8 precies. Veel te vroeg, maar het was ook veel te warm.

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?
Gisterochtend (zeg maar middag), maar ik ga hierna weer douchen.

Wat is de laatste film die je hebt gezien?
Magic Mike, in de bioscoop.

Wat staat er in je laatste sms’je?
’Oke :P’

Wat is je ringtone?
Trillen, omdat ik schrik van ringtones (ben ik niet gewend, doordat je je telefoon altijd uit moet hebben op school, staat ie dus op trillen).

Ben je wel eens in een ander land geweest?
Jazeker! België, Duitsland (onderweg), Zwitserland (onderweg), Slovenië, Italië, Luxemburg.

Hou je van sushi?
Ik heb nog nooit sushi gegeten maar het lijkt me niet zo lekker.

Waar doe je je boodschappen?
Ik doe niet zo veel boodschappen, behalve beauty-boodschappen.

Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?
Nee, nog nooit.

Hoeveel broers/zussen heb je?
Ik ben de oudste van 3 kinderen, waaronder 1 jongen en 1 meisje.

Heb je een gewone computer of een laptop?
In mijn huis hebben we 1 vaste computer (openbaar zegmaar) en ongeveer 3 laptops. Van die 3 laptops zijn er 2 van mij, eentje voor school en eentje ‘gewoon’.

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
14. Whoehoe, weer iets ouder (ik vraag me af wanneer ik dat niet meer leuk vind).

Draag je contactlenzen of een bril?
Ik heb een bril, maar die draag ik alleen als ik mijn lenzen niet in heb (komt alleen op vrije dagen voor) en verder draag ik contactlenzen.

Verf je je haar?
Ik heb mijn haar wel geverfd, maar dat doe ik niet meer.

Vertel iets over je planning van vandaag?
Vandaag is het maandag en vakantie dus ik doe niks, behalve een beetje bloggen, douchen, eten, tv-kijken en zin hebben in morgen.

Wanneer heb je voor het laatst gehuild?
Ik weet niet eigenlijk. Waarschijnlijk toen ik ruzie had met mijn ouders ofzo, maar ik weet niet zo goed meer wanneer.

Wat is de perfecte pizza?
Met 3 soorten kaas (alle van de 4-kazen-pizza alleen dan die ene groene niet), salami, ham, champignons.

Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?
Cheeseburgers, maar dan wel van de McDonalds. Ergens anders eet ik geen ham- of cheeseburgers, want vooral die eerste vind ik helemaal niet lekker.

Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
Nee haha, de enige keer dat het in de buurt kwam was met oud & nieuw maar na het vuurwerk kijken ging ik toch echt weer slapen.

029(dit is de kleur van mijn ogen, ongeveer)

Wat voor kleur ogen heb je?
Blauw, heel blauw.

Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?
Jup! Maar ik weet niet welke ik lekkerder vind. Ik drink eigenlijk alleen cola van de Lidl (Freeway ofzo).

2 thoughts on “Gewoon een heleboel vragen (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

