Fotoshoplog Kruidvat, Hema & Action

Ik heb gistermiddag lekker geshopt en dat ga ik jullie nu laten zien, in deze fotoshoplog!

image
Manicureset van de Action. Hiervan weet ik niet precies meer hoeveel deze kostte, maar ik geloof dat het nog onder de 1 euro was. Ik heb deze gekocht omdat ik een vijl nodig had, en ik moet zeggen dat deze best fijn zijn!

image
Bij de Kruidvat kan ik de nieuwe essence-lakjes natuurlijk niet laten staan! In eerste instantie had ik echt geen idee wat de namen waren, maar ik heb ze gevonden ;) Van links naar rechts: 05 cafe olé, 129 the boy next door en 130 what’s my name?. Alweer leuke namen, en cafe olé klinkt heel erg leuk! Dit zijn wat meer herfstkleurtjes (behalve de blauwe) en ik wilde nog graag een blauwe omdat ik nog niet zoveel blauwe kleurtjes heb.

image
Sorry voor de volgorde maar deze heb ik dan weer bij de Action gekocht. Dit is de Andrélon Care & Repair Mousse in Heat Protect en deze kostte 2,-. Ik ben benieuwd of deze goed werkt tegen de hitte van de föhn. Hier komt zeker een review van!

image
Deze map heb ik gekocht bij de Action voor iets van 1 of 2 euro. Ik vond ‘m wel leuk en 23-rings, dus handig voor school. Links zie je de voorkant, en rechts de achterkant.

image
Bij het Kruidvat heb ik aquarelpotloden gekocht. Hier was ik al een tijdje naar op zoek omdat ik ze een keer op school heb gebruikt. Met aquarelpotloden kun je ‘gewoon’ tekenen en er dan met een nat kwastje overheen gaat is het net verf en kun je het vervagen enzo. Maar in ieder geval, deze potloden kostten eerst 4,25 maar waren toen afgeprijsd naar 2,99 en toen kreeg je met een gele sticker nog 50% korting en was ie 1,50.

image
Dan heb ik bij de Hema voor totaal 7,80 (1,95 per stuk) rekbare kaften gekocht. Ik heb nog andere rekbare kaft en deze passen er niet bij, maar ik heb ze er alsnog bij gekocht omdat er niets anders was dat er wél bij paste. Ik vond ze wel leuk met die sterretjes :)

image
Dan heb ik voor de schokkende prijs van 1,- deze sjaal gekocht, op de markt. Deze is zwart-wit-groen en zoals ik het noem een tafelkleed, vierkant en wel. Die kan je dus zo opvouwen als een driehoek en dan om je nek doen, zoals ik het altijd doe. Maar voor 1,- kon ik deze niet laten liggen!

Dit was mijn shoplog! Heb jij ook nog iets geshopt en waar wil je nog een artikel over zien?

3 thoughts on “Fotoshoplog Kruidvat, Hema & Action

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

