Nailpolish & me (TAG)

1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?
Daarnet nog geteld, 77 lakjes. Ik vind wel dat je daar heel erg snel aan komt. Het zijn er wel veel maar ik heb nog lang niet alle kleuren en finishes. Ook heb ik ze laatst nog uitgezocht, dus het zijn wel alle lakjes die ik gebruik & nog goed zijn.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Max (Action) omdat ik al 16 van die neon-nagellakjes heb. Maar na Max is het Essence, met ongeveer 14 tegen ongeveer 10 van Catrice.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Glitter is denk ik het allermeest, waarna rood/roze/oranje het meest voorkomt. Niet dat ik die het meest draag, maar dat is degene die je het makkelijkst krijgt en ‘altijd goed is’ als je iets voor je verjaardag krijg o.i.d.!

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Ik heb geen donkergroen en geen van kleurveranderende nagellakjes. Duochrome heb ik ook nog niet vaak, en er zal nog wel meer zijn!

5. Welke nagellak draag je het meest?
Mijn nieuwe nagellakje van Kiko (nummer 389) heb ik heel veel gedragen. Het is een mintgroen kleurtje, heel vrolijk en zomers.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid?
Geeneen, ookal ben ik heel slecht in lakjes weggooien (ik gooi ze niet weg totdat ze echt, echt op zijn).

7. Gebruik je een basecoat?
Ja, maar op dit moment is mijn basecoat op en heb ik nog geen nieuwe gekocht dus dat moet ik gauw weer doen. Ik doe het wel altijd, maar soms ben ik net iets te lui. Toen mijn nagels oranje waren van de ‘Sparkly Orange’ had ik wel een beetje spijt…

8. Gebruik je een topcoat?
Jup! Van Hema of Max.

9. Stempelen of uit de losse hand?
Uit de losse hand, maar stempelen vind ik ook heel leuk! Moet ik vaker doen…

001
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?

Ik draag heel vaak crème finishes met 1 shimmer nagellakje op mijn ringvinger.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee, maar ik vind mijn nagels mooier met een (nude) nagellakje erop.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Drie nieuwe lakjes van Essence, the boy next door, what’s my name? en café olé.

Ik geef deze tag door aan Emma & je mag ‘m natuurlijk altijd overnemen als je dat wilt!

3 thoughts on “Nailpolish & me (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

