Would you rather (TAG)

Omdat ik vandaag ‘s ochtends ook al een tag had, vond ik het wel leuk om er 2 te doen. Dan hebben jullie wat meer te lezen, én tags invullen is hartstikke leuk! Ookal was deze soms wel moeilijk… Glimlach

Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?
Al mijn palettes en oogschaduws, want zoveel heb ik er niet. En ik draag bijna nooit oogschaduw, maar mascara en lipgloss wel soms.

Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?
Kaal, met een pruik. Want nooit meer knippen is gewoon not-done, zeker als je de puntjes er niet eens af kunt halen!

Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?
Ik weet niet zo goed wat me het best staat, maar doe maar koraal.

If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?
Kleding, want die make-up zou ik toch niet gebruiken. Misschien wel een deel, maar zeker niet alles. En kleding heb je nou eenmaal nodig!

Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?
Lipstick als eyeliner dan. Zwarte lippen passen totaal niet bij mij, haha!

Would you rather only shop at MAC or Sephora?
Sephora, want MAC is duur en Sephora heeft meer merken.

Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?
Een oogschaduw kleur, want lipgloss draag ik meer dan oogschaduw (ookal draag ik beiden heeeeel soms).

Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?
Zomerkleding in de winter, als je tenminste je eigen kleding aan mag. Het deel van de zomervakantie in Nederland is best koud en hoogstens 2 dagen echt warm, dus t-shirts en vesten kunnen best in de winter Glimlach

Would you rather have dark nails or bright nails all year round?
Donker dan, of het liefst nude. Want felle nagels het hele jaar, nee dank je.

Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?
Mijn favoriete oog product.

Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?
De tweede, want de eerste is me toch te netjes!

Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?
Dan de lipgloss toch maar. Eerst de hele tijd wel voor lipgloss kiezen en nu skippen? Yes, I do. Zonder nagellak kan ik niet (haha)!

Would you rather shave your eyebrows and have none at all or sharpie them in everyday?
Ik weet niet wat ‘sharpie’ is…

Would you rather live without makeup or nail polish?
Ik denk dat deze na bovenstaande vragen wel voorspelbaar is, maar ik ga voor de ‘without makeup’. Nagellak blijft!

Wat zijn jouw antwoorden op deze vragen? Overnemen mag, by the way!

One thought on “Would you rather (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

