NOTD: One copperized cafe

Hihi, de naam hiervan verzinnen vond ik heel erg leuk. En ik vind ook dat er iets leuks uit is gekomen Glimlach.

001
Ik vind ‘m zo leuk! 09 Copper’ize me!, een nail art special effect! topper, van Essence samen met 05 Café Olé (oooh wat vind ik die naam leuk) van de Nude Glam collectie, ook Essence.

002
Ik vind ‘m zelf heel erg geslaagd, de nude-kleur vind ik heel mooi en de glitter op mijn ringvinger maakt het toch nog net iets anders, wat ik heel leuk vind.

En, wil jij ook ‘one copperized cafe’?

6 thoughts on “NOTD: One copperized cafe

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

