Nieuwe Essence nagellakjes

064
Dit zijn de nieuwe 8 ml lakjes van Essence! Ik was heel erg benieuwd hiernaar omdat ik én de verpakking heel erg leuk vind/vond én het leuk vond dat er meer ml’s in kwamen. Dat was namelijk altijd wel een reden dat ik de nagellakjes van Essence oversloeg Glimlach

Lees verder voor de swatches!

050
051
Deze lak vond ik erg mooi omdat het iets wat grijs/paars/bruin achtig iets heeft. Het is een hele aparte, herfst-achtige kleur en dat laatste was precies waar ik naar op zoek was!  What’s my name? dekt bijna in 1 laagje, maar is mooier met twee.
054
055
The boy next door is een hele mooie blauwe kleur, lekker fel maar niet té fel en dekt goed met 1 á 2 laagjes. Dit was niet per se de kleur waar ik naar op zoek was, maar als nog een hele mooie kleur en zonde om niet mee te nemen!

060
058
Dan deze van de Nude Glam collectie. Ik heb niet zoveel nude lakjes dus café olé was een goede aanvulling op mijn stash! Deze kleur dekt met 2 laagjes goed en is erg mooi, ookal is het niet de ideale nudekleur bij mijn huidskleur.

Welk kleurtje vind jij het mooist? Wat vind jij van de nieuwe nagellakjes van Essence?

Essence is te koop bij Kruidvat & Trekpleister. Een flesje van 8 ml kost 1,69 euro.

5 thoughts on “Nieuwe Essence nagellakjes

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

