How-to: al je producten gebruiken

image
Vandaag heb ik een how-to voor jullie, voor al die doucheproducten die in je stash liggen te wachten om gebruikt te worden. Want ik denk dat iedereen wel ‘standaard’ producten heeft die je in je douche hebt staan of eigenlijk altijd gebruikt?

image
Leg al je doucheproducten in een mandje, bijvoorbeeld in de badkamer of in je eigen kamer (ik gebruik hier een la voor). In dat mandje leg je dus ál je doucheproducten. Shampoo, conditioner, bodybutter, bodylotion, douchegel… Alles. Als je met spullen samendoet met je familie of met vrienden (als je op kamers bent) dan moet je die natuurlijk wel in de douche laten liggen, maar zorg dan dat je die niet altijd gebruikt.

image
Nu leg je er dus bijvoorbeeld een toilettas bij, of niet natuurlijk als het gewoon in de badkamer ligt. Zo kun je elke keer als je gaat douchen eerst uitkiezen welke je gaat gebruiken en dan heb je sneller de neiging om iets nieuws te pakken dan als het al op je staat te wachten in de douche.

image

Hoe zorg jij dat je al je doucheproducten gebruikt?

2 thoughts on “How-to: al je producten gebruiken

  1. Josephine

    Ik bewaar ze eigenlijk, totdat een fles op is, zo kan ik er langer van genieten. Maar als ik een geur niet meer lekker vind, dan pak ik een nieuw fles en die zetten we in onze douche!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

