Column met zwemmen & chill-dag

Hoi allemaal! Omdat het vandaag mijn eerste echte schooldag (zonder les) is wilde ik daar graag een column over schrijven. Vandaar dat er vanmorgen geen artikel online is gekomen, want ik moest ‘m natuurlijk nog typen en überhaupt meemaken! Goed, mijn dag was dus in ieder geval erg leuk. Ik heb kennis gemaakt met mijn mentor (het is een vrouw, maar niemand – en ik ook niet – gebruikt het woord mentrix)  en we hebben gezwommen in de zee, nieuwjaarsduik om even specifiek de naam te noemen…

Het was wel erg leuk, deze dag! We begonnen met een preek/toespraak en daarna gingen we naar onze mentor. Per klas uiteraard een eigen en er werd een lokaal aan je toegewezen waar je dus met je nieuwe klas te zitten kwam. Toen ging de mentor allemaal dingen vertellen en herhalen, plus het programma voor vandaag. We gingen dus zwemmen. ZWEMMEN. Het was dan wel een warme dag vandaag (godzijdank!) maar het was ook de 1e keer in 3 jaar dat die nieuwjaarsduik weer werd georganiseerd wegens slecht weer. Goed dan, toen de weg naar het strand. Ik had er best moeite mee om er te komen haha, ik wist niet zo goed waar we heen moesten. We zetten onze fietsen bovenaan en moesten nog een heel eind lopen voor dat we bij de parasols, de plaats waar we moesten duiken, kwamen. Toen moesten we ook nog best lang wachten en gingen we dus die nieuwjaarsduik doen. Ik had het van mezelf niet verwacht, maar ik ben er toch helemaal ingeweest! Behalve mijn haar dan, maar dat had ik expres in een staart gedaan. Daarna mochten we wat drinken en een soort hotdog (knakworst op een broodje) halen en mocht je zelf weten wanneer je wegging.

En dan nog mijn chill-dag deel van dit verhaal. Ik kwam dus thuis, helemaal moe en nat en onder het zand (strand, youknow) ik ging meteen naar boven, trek mijn bikini (die nog helemaal nat was, bahhhh) en joggingbroek + mijn geliefde Walibi shirt aan, horloge & eventuele sieraden af, dit stukje typen en dan straks mijn bol.com pakketje uitpakken (zijn de nagellakjes van Essie, mijn eerste 6 – o ja, Isabel neemt er meteen 6 – maar ik krijg ze pas op mijn verjaardag) en dan lekker op de bank hangen, wat eten & lekker tv kijken! Ik heb er nu heel erg zin in dus doei, ik ga chillen! Haha :)

Een geslaagde & leuke dag, lekker ook zonder les :) Hoe was jouw eerste schooldag & wanneer was dat?

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

