Shoplog Kruidvat

image
En ja hoor, ik heb weer geshopt. Niet veel (gelukkig haha), maar wel wat & dat ga ik jullie laten zien! Even een korte shoplog dus :)

image

image
Ondanks dat het allemaal beauty is beginnen we met deze lipstick van Catrice. Deze is van de LE Cucuba, geïnspireerd op, jawel, Cuba. Deze lipstick heet Salsa Cubana en is een mooie roze kleur met shimmers. Als jullie hier van een review willen, laat dan een reactie achter!

image
Dan heb ik nog deze handige elastiekjes gekocht. Deze blijven veel beter in je haar zitten door het rubber, dat je ook op de foto ziet.

image
En dan nog deze borstel. Deze is (net als de elastiekjes) van Zenner, ik vind Zenner een heel fijn merk voor borstels/elastiekjes enz. Ook de klemmetjes wil ik graag nog een keer proberen!

Zo, dit was het al weer! Ik heb een lekker druk eerste weekje gehad, maar het was wel erg leuk :) Hier komt waarschijnlijk nog een verslag van. Van welke producten wil jij een review zien?

4 thoughts on “Shoplog Kruidvat

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

