Mijn portemonnee

image
Op deze maandagmorgen ga ik jullie mijn (nieuwe) portemonnee laten zien. Eigenlijk is het meer een ‘portemonnee’, want het is niet niet helemaal een portemonnee. Hierboven lijkt ‘ie zelfs zeer zeker op een, jawel, tasje! Haha, ik ga jullie nu dus laten zien wat mijn portemonnee is en hoe ik ‘m gebruik ;)

image

Deze portemonnee/tasje komt van de Bristol en kost 14,99 euro. Deze is er in verschillende kleuren, bijvoorbeeld bruin (die ik heb), zwart en blauw. Het merk hier van is David Jones (‘D J’ voorop).

image
Dit vind ik handig :) Anders hangen die ritsjes daar zo te bungelen, daar irriteer ik me wel snel aan haha. Je kunt deze dus heel makkelijk onder/achter de onderkant wegstoppen.

image
Dan nu de binnenkant. Dit is het eerste vakje, en dan ook meteen een hele handige! Hier kun je dus kleingeld in doen, daar kun je (eventueel) het hele vakje voor gebruiken. Maar daar is het mini-portemonneetje ook heel handig voor! Op die manier kun je dus ook je geld daar in doen, en de rest voor iets anders gebruiken. Ook zit er een elastiek in, waar je blaadjes of adressen kwijt kan.

image
Wat dan wel weer een beetje jammer is, de buitenkant en het kleine portemonneetje zijn niet van dezelfde ‘stof’ gemaakt.

image
Dan het leukste vakje! Hier zit een spiegeltje in, waar je dus even kunt controleren of bijvoorbeeld je make-up nog wel goed zit, of het zelfs op doen. Daar boven heb je een heleboel ruimte voor pasjes of bonnetjes (enzo). Ook hier zit een elastiek in, waar je misschien een mascara of lipgloss (e.d.) tussen kunt doen. Een pen kan natuurlijk ook! En dit bruine stukje kun je naar voren ‘flappen’, en daar stop je je cash!

En omdat er aan mijn portemonnee ook een ‘touwtje’ zit, kun je ‘m super makkelijk meenemen!

Wat voor portemonnee heb jij?

One thought on “Mijn portemonnee

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

