10 favorieten (TAG)

Ik heb weer een tag voor jullie! Ik hoop dat jullie deze een beetje leuk vinden, ik in ieder geval wel! Deze keer zijn het 10 favorieten. Ik heb deze tag van deze blog :)

1. Favoriete kleur. Mijn favoriete kleur is op dit moment denk ik paars. Of blauw. Of groen. Vaak ben ik gewoon echt héél slecht in dit soort dingen. Ik vind eigenlijk alle kleuren mooi. Wel draag ik op dit moment steeds meer donkerblauw qua kleding…

2. Favoriete slaapkleding. Ik slaap eigenlijk altijd in een t-shirtje met een (hema)pyjamabroek. Soms slaap ik, als het warm is, in een (heel erg) oversized shirt en met een kort broekje.

3. Favoriete ebay item. Helaas heb ik nog nooit wat op Ebay gekocht. Ik wil wel graag dingen kopen daar, maar ik heb geen paypal en dan moet ik alles via mijn vader regelen… Dus dat komt nog wel een keertje.

4. Favoriete snoep. Ik ben gek op zure snoepjes! Zure matten, slierten en gewone snoepjes: ik eet het! Ik weet niet waarom, maar ik kan ook gewoon een citroen op eten. Oke, ik kan niet in een keer een hele citroen opeten zonder mijn gezicht te vertrekken, maar ik eet het wel best makkelijk. En ik vind het lekker :) Verder kan ik ook van die dynamiet-staven (ik weet niet of je die kent) blijven eten, die zijn echt verslavend.

5. Favoriete seizoen. Deze is best lastig, het is namelijk herfst of lente. Herfst is prachtig, qua kleuren (van de natuur maar ook bij fashion/beauty) maar de lente is warm, vrolijk, vol leven en met hele mooie pastelkleuren. 

6. Favoriete make-up product. Ik gebruik graag mascara maar ook niet altijd. Ik vind wenkbrauwpotlood ook heel fijn, want mijn wenkbrauwen zijn gewoon heel erg licht en dat is niet zo fijn :’). Die moet ik trouwens ook weer ‘ns vernieuwen, op naar de Hema dus!

7. Favoriete website. Mijn eigen natuurlijk! Haha nee hoor. Ik denk Bloglovin’, omdat het meeste wat ik qua websites doe blogs zijn, en ik heel veel blogs volg en dat lekker makkelijk in Bloglovin’ kan zetten!

8. Favoriete land. Amerika, gewoon standaard. Ondanks dat ik er nog nooit geweest ben, is dat gewoon mijn favoriete land. Daarnaast vind ik sommige delen van Nederland ook erg mooi, hoor! En Italië, omdat het daar zo lekker warm is en ook zo mooie (en leuke) steden heeft. 

9. Favoriete tijd van de dag. Die vind ik wel heel moeilijk. Ik heb niet zo veel vervelende momenten op de dag. Het fietsen naar school toe en weer terug is soms wel ‘ns vervelend, maar het is niet vreselijk. En ik heb nooit echt een hekel aan dingen, dusja, deze is best lastig. Ik denk dat ik na dat ik mijn huiswerk gemaakt heb het fijnst vind, want dan hoef ik helemaal niks meer en kan ik lekker bloggen/blogs kijken en daarna GTST en CSI (o.i.d.) kijken. En dan natuurlijk slapen!

10. Favoriete winkel. Sjongejonge die is moeilijk, Kruidvat. Dat eerste was inderdaad een beetje sarcastisch, haha. Kruidvat vind ik een hele leuke winkel qua beauty (en soms hebben ze gewoon wat handige andere dingen). Verder heb ik niet echt een favoriete kledingwinkel. H&M is natuurlijk wel erg leuk, maar ik vind winkeltjes die je bijv. in Nederland niet hebt of waar er maar 1 van is altijd leuker :)

One thought on “10 favorieten (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

