C01 Salsa Cubana (review)

image
In mijn shoplog heb ik gevraagd waar jullie een review van wilden zien, en dat was dus sowieso deze lipstick! Ik was sowieso al van plan om die te gaan reviewen, omdat ik gewoon al niet zo veel lipsticks heb en er dus ook niet veel review. In dit artikel ga ik de Limited Edition lipstick van Catrice reviewen!

image
Pretteh, isn’t it? Catrice & Cucuba in zwart op de bruine dop, bijna niet te zien maar daardoor juist wel mooi onopvallend. Ik vind ‘m zeker mooi! Wel jammer dat ie zo klein is, door foto’s die ik er van gezien heb schatte ik ‘m groter in.

image
Een mooie kleur roze! Je kunt deze kleur goed opbouwen maar het is dus niet zo fel dat het meteen opvalt dat je lipstick op hebt. Dat vind ik dan wel weer fijn, als iemand die bijna geen make-up draagt. 

Sorry dat ik geen met & zonder foto heb, daar moet ik gewoon nog even mee oefenen! Deze lipstick veranderd mijn lipkleur niet echt, het is ongeveer hetzelfde alleen mijn lippen zijn iets meer rood en minder roze, en natuurlijk zonder shimmers. Hoeveel pigment je hebt en hoe fel het is ligt er maar net aan hoe je de lipstick aanbrengt en natuurlijk hoeveel laagjes. Ik vind de lipstick heel fijn en ben er super blij mee!

Deze lipstick is van Catrice’s Limited Edition Cucuba, is dus tijdelijk verkrijgbaar, heet C01 Salsa Cubana, kost 3,99 en is verkrijgbaar bij geselecteerde filialen van Kruidvat en Trekpleister.

En, mooie kleur he? Hebben jullie nog tips voor mij voor de volgende (lipstick) review?

7 thoughts on “C01 Salsa Cubana (review)

  1. Rieke

    Mooie lipstick, en ik denk dat die ook wel heel erg goed kan bij een wat opvallendere ooglook, omdat die niet zo heel erg ‘scherp’ is (:

    Reply
  2. Muchable

    Wel jammer dat hij niet zo heel fel is, als ik een neutrale ooglook heb vind ik het er leuk uitzien als ik een felle lipstick op heb. 3,99 is niet duur voor een lipstick, ik moet nog eens gaan kijken voor een lipstick, ach als het eens in de aanbieding is haha.

    Liefs, Romy

    Reply
    1. Isabel Post author

      Je kunt ‘m wel goed opbouwen, hoor! Maar inderdaad, bij een neutrale ooglook is het erg leuk :) Ik gebruik ‘m zelf gewoon als neutraal eigenlijk!

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

