Leuke blogs

Ondanks dat ik het druk heb lees ik in mijn welverdiende ‘pauzes’ blogs. Blogs van leuke mensen, die ik stuk voor stuk geweldig vind en daarom ook volg. Het zijn misschien iets minder bekende blogs (dan bijvoorbeeld beautylab.nl) maar juist daarom leuk toch?

Lisanneleeft.nl – Ik volg Lisanne omdat ze een hele leuke persoonlijke, positieve blog heeft. Het is ook wel erg grappig want ze woont in dezelfde stad als dat ik woon!

Oohlarouge.nl – Josephine, ik volg jou eigenlijk zonder een duidelijke reden. Ik vind je blog erg leuk, met lekker veel nagellak maar ook heel veel inspirerende outfits!

Lifesplash.nl – Ja, Jiami… Ze is erg jong, net als ik, en daarom vind ik het leuk om haar te volgen. Verder is haar blog heel leuk, lekker creatief en ze maakt hele mooie scriptjes. Verder heb ik ook heel veel respect voor haar vanwege haar ziekte, waar ze hopelijk snel vanaf is!

Ohfashion.nl – Evelien is een andere blogger (blogster?) bij mij in de buurt haha! Ze heeft een hele leuke blog met veel budget producten (wat mij toch wel heel blij maakt) en daarnaast is ze ook nog een heel leuk persoon volgens mij!

Teskuh.nl – Teske is wat bekender dan de andere bovenstaande maar dan nog het vermelden waard. Teske’s blog is de eerste blog die ik volgde en ik vind haar blog erg leuk omdat ze blogt over haar eigenlijk leven en op haar eigen manier, die ik toch wel erg leuk vind!

Zo, dit waren 5 blogs die ik elke dag bekijk en zit te wachten op een nieuw artikel! Natuurlijk zijn dit niet al mijn favorieten (ik heb jou, ijsprinses, er niet bij staan) maar wel degene die ik echt elke dag standaard bekijk. Wat zijn jouw favoriete blogs?

5 thoughts on “Leuke blogs

  1. Lifesplash

    aaaaaaah, dat ik er tussen sta is echt heel erg lief! *krijgt rode wangetjes* hihi. en hey, wij jonge mensen rocken the world. 8D. No haha, kidding. By the way, je links doen het niet, je moet er http:// voor zetten. :D Ik vind het iig supersweet dat je mij vermeld, aahw!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

