Drugstore (TAG)

Tags vind ik altijd leuk en toen ik de Drugstore Tag tegenkwam wilde ik die ook wel graag doen! Het gaat dus over drogisterijen, zoals het Kruidvat. De tag is oorspronkelijk geschreven in het Engels, maar ik beantwoord ze wel gewoon in het Nederlands.

1. What is your favorite drugstore makeup brand? Mijn favoriete merk is dan denk ik toch Essence. Ik koop daar vooral de nagellakjes van en in die van Catrice zit meestal net iets te veel voor mij. Ook vind ik de kleurtjes en de vorm van het potje van Essence erg mooi.

2. What are your favorite face, cheek and lip products? Hmm, dat is een goeie vraag. Ik gebruik niet zo veel gezichtsmakeup dus tja, daar heb ik niet echte favorieten van. Ik heb wel de Allround Concealer van Catrice die ik wel fijn vind voor als een puistje écht niet meer kan, en voor mijn lippen gebruik ik graag Salsa Cubana (LE) van Catrice. Ik gebruik geen blush dus daar kan ik ook niks over zeggen.

3. Least favorite product? Dit is ook een moeilijke, want ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over producten (ookal werken ze dan misschien niet voor mij). Ik kan zo even niks bedenken.

4. What is the best makeup bargain? Ik vind zelf de meeste nagellakjes van Essence (en Catrice) wel heel fijn. Ook hun kwasten + die van de Hema zijn erg fijn…

5. What is your favorite underdog product? Deze moet ik wel even uitleggen, deze vraag gaat over het product dat je heel weinig gebruikt maar die eigenlijk wel heel goed is. Ik denk mijn oogschaduwpallettes in het algemeen (ik heb er niet veel, maar ik gebruik ze zelden en dan alleen met feestjes).

6. A drugstore product that is overpriced? De nagellakjes van sommige merken zoals Rimmel vind ik soms wel erg duur, ookal zijn ze vaak wel fijn. Dan geef ik er toch liever wat minder aan uit!

 7. Show your best drugstore dupe(s)! Hier kan ik geen antwoord op geven!

8. Drugstore product that isn’t worth the hype? Ik denk de Limited Editions (of Trend Editions) van Essence en Catrice. Ze zien er meestal wel erg leuk uit, maar behalve de ombre blush heeft er nog niet echt iets tussen gezeten dat echt ‘WAAAUW’ was, ookal schrijft wel iedereen (inclusief ikzelf) erover.

One thought on “Drugstore (TAG)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

