Photographs #1

185292_119290511502088_4111088_n_large
In ‘Photographs’ laat ik jullie elke maand mijn leven zien, door middel van foto’s gemaakt met mijn mobiel.

Het was niet zo’n hele interessante maand, maar ondanks dat ga ik jullie toch wat foto’s laten zien! Ook is het deze keer niet alleen maar oktober, wat het eigenlijk wel hoort te zijn, maar ook nog wat leuke ‘hoogtepunten’ van de vorige maand. En de volgende keer komen er meer foto’s! :)

WP_001069
Mooie zonsopgang… Het was echt heel erg mooi met de wolken en de ‘strepen’ licht.

WP_001087
Druppels op de ramen van de bus, toen we op ‘schoolreisje’ gingen.

WP_001114
Dit is een heel mooi roze huis met een helaas nog niet afgemaakte rechterhelft. Dit was in Trier.

WP_001163
In het bos… Leuk herfstig met die blaadjes, toch?

WP_001157
Chelsea, ons katje! <3

WP_001175
Druppels, druppels & nog eens druppels op het dakraam in de auto. Word ik niet vrolijk van, maar het ziet er stiekem toch wel leuk uit.

WP_001188
Snoeppot! Ja, hier word ik wel blij van. Helaas zitten de snoepjes die ik wil onderaan… tussen de schuimpjes.

WP_001189
En dan mijn o zo niet opgeruimde bureau. Boeken overal, stickervellen (die heb ik laatst ergens gevonden), een cadeautasje en een heleboel papier & oortjes. Want één paar is niet genoeg, ik heb er gewoon 3 nodig. En daar achter mijn magneetbord die ik nog altijd heel leuk vind, met de magneten van plaatsen waar ik geweest ben :)

Het is erg weinig maar ja, volgende keer meer! Hoe was jou september/oktober?

3 thoughts on “Photographs #1

  1. MySuperSweetLife

    Hele leuke foto`s! Trier is leuk, dat roze huis is ook erg mooi. Jammer dat het huis niet af was..Wat heb jij een leuke blog! Ik ben je gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs
    Liefs

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

