Shoplog H&M en Kruidvat

image

via weheartit.com

Ik heb weer geshopt! Ik vond het wel weer nodig aangezien ik niet zo heel veel truien heb (afgezien van die jogging-stof truien dan) en nog iets nodig had voor m’n verjaardag. Daarnaast kan ik het nooit laten om een bezoekje te brengen aan de Kruidvat :).

image

De Twilight Limited Edition van Essence was er en ik kon het niet laten om iets mee te nemen. Gouden nagellak heb ik nog niet en die blush is matte en dus bijzonder! Meenemen dus :) De rest vond ik niet zo interessant, de meeste nagellakjes waren al weg en de eyeliners en de shimmer powder was niet wat ik zocht. Nu heb ik dus de blush in Renesmee Red (de enigste kleur) voor 2,89 en nagellak in A Piece Of Forever (wat ik een hele mooie naam vind) voor 1,99.

image
Dan deze twee nagellakjes, van Essence. De linkse is 123 1000 miles away en de rechtse is 127 i love bad boys. Beide mooie kleurtjes, de blauwe niet echt voor deze tijd van het jaar maar ik vond ‘m zo mooi dat ik ‘m niet kon laten staan! Beide kosten 1,69.

image
En ik heb bij de H&M voor 24,95 een blouseje gescoord voor m’n verjaardag! Ik ben 16 december jarig en heb de galaxy broek van de H&M daarvoor gekocht. Ik weet niet helemaal of deze blouse er bij past, maar anders heb ik altijd nog de volgende aankoop. Maar deze blouse dus, met mooie gouden kraaltjes op de kraag!

image
Deze trui kostte me 29,95 en ik ben er heel erg blij mee! Het is een soort knit, niet een heel erg dikke trui maar wel lekker warm! Ik heb ‘m nu aan en hij zit heel erg lekker. Het kraagje maakt ‘m net ietsje specialer.

image
En deze muts kon ik niet laten liggen! De prijs, 7,95, vond ik nog best prijzig voor een muts maar ja, hij was toch wel er leuk. Het is een crème achtige muts, met een glitterrandje.

Dit was mijn shoplog! De kleding zul je wel terugzien in outfitposts (want ja, die komen eraan!) en de make-upjes in een swatch artikel!

7 thoughts on “Shoplog H&M en Kruidvat

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

