Flow Vakantieschrijfboek

Flow Vakantieschrijfboek 003
Ik ga het Flow Vakantieschrijfboek aan jullie laten zien, niet omdat ik er net in geschreven heb of omdat het bijna (zomer)vakantie is, maar omdat het een leuk boek is (en ik ‘m toevallig tegenkwam, haha!).

Ik zal jullie wat ‘random’ dingetjes in dit boek laten zien. Dit is geen review, maar meer een ‘maak kennis met…’ post!

Flow Vakantieschrijfboek 004
Allereerst is de voorkant leuk. Lekker druk en in zo’n soort ‘travelstyle’. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik vind dat altijd zo’n leuke uitstraling geven!

Flow Vakantieschrijfboek 005
Dit is de eerste pagina. Ook de binnenkant heeft een leuk printje, je kan zien dat er ook echt aandacht aan besteed is! De buitenkant is van stevig papier en de binnenkant van gewoon papier. Hij is niet zo heel erg zwaar (wat ‘m handig maakt voor vakantie) maar wel stevig (zodat ie onderweg niet kapot gaat).

Flow Vakantieschrijfboek 006
Je ziet hier een pagina van een soort dagboek dat je er in kunt bij houden. Hier kun je invullen welke dag het was en naar welke plaats je geweest bent, en daarnaast de hele pagina invullen met wat je gedaan hebt (en eventuele bonnetjes, kaartjes erbij plakken).

Flow Vakantieschrijfboek 008

Flow Vakantieschrijfboek 007
Ook staan er een heleboel handige, leuke en creatieve tips in.

Flow Vakantieschrijfboek 009
En (groot pluspunt voor de stickerliefhebbers…) er zitten stickers in :D. Het fototoestel is mijn favoriet van deze.

Flow Vakantieschrijfboek 010
Er staat een 365-dagen-project in. Dit wil ik nog een keer uitproberen maar ik weet nog niet met wat ik dat ga doen. Iemand een idee? Een 365-dagen-project is dat je elke dag bijvoorbeeld een foto van iets maakt of elke dag een bepaald iets doet waardoor je na 365 dagen iets moois & groots hebt!

Flow Vakantieschrijfboek 013
En om het uit te proberen een 30-dagen-project! Ik denk dat ik deze eerst ga proberen, en daarna (vanaf 1 januari) mijn 365-dagen-project ga beginnen. Heb er wel zin in!

Flow Vakantieschrijfboek 012
Is dit misschien een leuke? (Fotografeer, schilder of teken elke dag iets wat goed is gegaan of waar je blij mee bent.)

Wat vinden jullie van het Flow Vakantieschrijfboek? Ik ben er zelf heel blij mee! Deze kost 12,95 en heeft ong. 241 pagina’s en bevat allerlei leuke extra’s zoals stickers en een quote-poster.

3 thoughts on “Flow Vakantieschrijfboek

  1. elinetjeeeh

    Wat leuk! Ik zat gewoon even te googlelen, omdat hij nog steeds te koop is, en ik hem toch wel erg leuk vind. Toen kwam ik op jouw blog terecht! Toeval :D Heb je nou uiteindelijk nog zo’n project gedaan?

    Reply
    1. Isabel Post author

      Haha wat toevallig :) Ik ben er nog niet in begonnen, maar dat ga ik deze vakantie doen, misschien dat ik aan het eind van de vakantie een update doe, met dingen die ik al ingevuld heb!

      Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

