Spiked Nails

013
Nu ik er naar kijk vind ik het toch wel érrrrg gaaf zeg. Het lijken net spikes… Een soort 3D-nagellak is het eigenlijk. Een veel spectaculairder effect dan ik verwacht had, hihi!

003
Dit is wat je nodig hebt! Glitters kun je bij elke hobbywinkel (of bijvoorbeeld de Big Bazar/Action) wel halen en dan een nagellak in (ongeveer) dezelfde kleur. Ik gebruik hier A Piece of Forever van Essence. Plus natuurlijk je basic nail stuff (zoals basecoat, nagelriemolie etc.).

001

004
Ik begin met een basecoat, en daarna een laagje van A Piece of Forever. Zorg dat ie nog niet opgedroogd is (tenzij je 2 laagjes wilt gebruiken) en ‘gooi’ je glitters er overheen. Voor het spiked effect heb ik ze er gewoon opgegooid, zo staan sommigen rechtop waardoor het net spikes lijken. Tip: hoe meer hoe mooier het effect!

006
En dit is het eindresultaat! Het is eventjes kijken hoe het moet de eerste keer, maar het is vrij simpel met een leuk effect. Het is een leuke kerstige nail-art die een avondje feesten wel overleefd. Ik denk niet dat het veel langer duurt dan dat, de glitters blijven niet eeuwig zitten en je kunt natuurlijk geen top coat aanbrengen.

Wat vind je van deze nail-art?

6 thoughts on “Spiked Nails

  1. britt

    wauw het ziet er heel professioneel uit!
    Ik kijk voor het eerst op jou blog en het ziet er heel leuk en verzorgd uit!

    liefs

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

