MAX nail art polish

022010021
En ja hoor, het is weer tijd voor een review! Iets waar ik zelf heel erg blij mee ben: MAX nail art polish! Het zijn stripers, maar dan in een super budget versie die ook nog eens goed verkrijgbaar is!

013 
Het is een lang, dun kwastje maar er blijft wel veel nagellak aan hangen. Dit kun je makkelijk aan het randje van het potje afvegen, maar dat moet je dus niet vergeten.

010
Ik ga 3 setjes voor jullie reviewen en ik begin met het eerste setje. Dit setje bevat de kleuren “Sliver” (ik denk dat dit een typefout is en silver moet zijn, haha!), “Black” en “Bronze”. Niet zulke geweldige namen, maar wel duidelijk welke kleur het is!

021
Dit setje heeft de kleuren: “Turquoise”, “Nude” en “French Pink”.

022
Dit setje heeft de kleuren: “Red”, “Orange” en “Magenta”.

025
Hier zie je de dekking van setje 1, 2 en 3. Zoals je ziet dekken ze (met twee laagjes) erg goed.

Budgettopper(s) dus! Er zijn 6 verschillende setjes en in totaal dus 18 verschillende stripers. Als ik ze tegenkom koop ik de andere ook zeker! Een witte is wel handig. Per 3 kosten deze je 1,35 euro en voor 18 stripers dus 8,10 euro!

6 thoughts on “MAX nail art polish

  1. MakeupMansion

    Ziet er uit als fijne lakjes voor weinig geld! Zelf gebruik ik niet zo vaak stripers, ik ben niet zo creatief qua nailarts hihi.

    Reply
  2. theBlondBeauty

    Ze lijken me heel erg fijn, vooral nu ik jou review heb gelezen. Helaas zijn ze bij mij uitverkocht, hopelijk zijn ze binnenkort weer binnen wan tik ben van plan ze ook te kopen! x

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

