Photographs #2

Tumblr_mda0qobvzo1qgf703o1_500_large
via WeHeartIt.com

In ‘Photographs’ laat ik jullie zien wat ik deze maand zoal gedaan heb door middel van foto’s, gemaakt met mijn mobiel.

WP_001194
Sint Maarten! Ik heb zelf niet gelopen – ik vind mezelf er te oud voor – maar heb van mijn vader toch wat snoep gehad. Vooral die Skittles waren heerlijk (en heel erg snel op!).

WP_001195
Het is dan wel een mega-foto maar check die lucht! Zo raar, maar ook wel heel gaaf tegelijk. Iemand een idee hoe dit ontstaat?

WP_001200
Lekker op de nieuwe bank ‘zitten’!

WP_001210
Chelsea (kat) vond het nodig om de plant op de grond te gooien…

WP_001212
Everything you need: snoep, cola & tv! Haha, dit doe ik natuurlijk niet elke dag maar op een vrije zondag mag het wel ‘ns!

WP_001215
Schaapjes! Toen ik langsfietste zeiden ze me ook nog eens gedag (‘beehhhhhhh!’) :) Hier fiets ik elke zaterdag, na werk.

WP_001217
En sterretjesbroek en roze sokken. Kan het beter?

WP_001225
Nog een keertje mooie lucht! Ik had eerste uur vrij en daardoor zag ik dit. Happy me! Wolken kunnen soms toch zo mooi zijn he!

WP_001226
Marshmallow fluff. Een soort pasta, maar dan met marshmallow smaak. Op brood is het netjes gezegd niet te vreten, maar los is het erg lekker!

WP_001230
Of natuurlijk op je chocoladeletter! Zoals je op het mes ziet plakt het echt verschrikkelijk, maar het is wel lekker haha! Als tip gaven ze dat je het ook op pindakaas kan eten, dus dat ga ik nog maar even proberen. Jullie horen nog van me!

WP_001229
En omdat ik vond dat het wel weer tijd was ging ik mijn sieraden opruimen :)

WP_001234
Maar m’n nagellakjes opruimen zat er niet in… Toch maar gedaan uiteindelijk.

Wat heb jij deze maand gedaan?

6 thoughts on “Photographs #2

  1. Sabine

    Die sterretjesbroek, awesome! Ik vraag me altijd al af of Fluff iets zou zijn, waar kun je het eigenlijk kopen?

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

