Ik heb dat rommelaatje nodig…

3184992611_e9737bfdcf_o-web_large
Het is zo. Ik kan nog alles zo netjes willen, niet alles past in een categorie. Ik heb allemaal categorieën qua laatjes, maar ik heb er altijd eentje met overig omdat niet alles bij elkaar past. Ik moet dat laatje gewoon hebben, anders wordt alles een rotzooi.

Dit lijkt wel een beetje op dit artikel, maar dan eigenlijk weer heel anders. Dit is een column, verteld vanuit mijzelf, en het gaat over een rommellaatje. Míjn rommellaatje. Dat heb ik nodig om te zorgen dat mijn hele kamer niet zo rommelig wordt als de afbeelding hierboven…

Ik heb dat laatje nodig. Maar waarom eigenlijk? Ik gooi er alles in wat ik niet in een categorie kan plaatsen of gewoon rommelig is, zoals oortjes, telefoonkabeltjes enzo. Dan kan ik, ondanks dat het rommelig is, het gewoon vinden. Op dit moment zitten er ook mooie verpakkingen in mijn rommellaatje.

Waar stop jij de ‘overige’ spullen?

Afbeelding via WeHeartIt.

4 thoughts on “Ik heb dat rommelaatje nodig…

  1. isabel

    een rommellaatje? Mijn hele kamer is gewoon een berg rommel XD
    Als ik schoolwerk moet maken leg ik de rommel van mijn bureau op m’n bed, en als ik ga slape gooi ik die terug op m’n bureau. (hoe zou het toch komen dat ik zoveel belangrijke papieren voor school kwijt ben… XD)
    x

    Reply
  2. muchables

    Dit herken ik wel inderdaad. Ik sorteer mijn spullen meestal allemaal alleen er blijven altijd nog wel dingen over, die stop in dan ook in een soort rommellaatje, na een tijdje zoek ik het rommellaatje uit.

    Liefs, Romy

    Reply
  3. Roos

    Ik denk dat eigenlijk bijna iedereen wel een rommellaatje heeft! Ik kan me in ieder geval niet voorstellen zonder ;p! Sommige dingen horen nou eenmaal niet binnen een categorie en dan druk je die daar snel even in haha, fijn toch :)! Niks mis mee!

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

