Nivea Volume Nanodefinition mascara

Bij de Action hebben ze nu (tijdelijk, denk ik) make-up van Nivea! En toen ik bij de Action was moest ik dat natuurlijk meenemen. Ik heb 2 mascara’s meegenomen en een lipgloss en nu ga ik de Nivea Volume Nanodefinition voor jullie reviewen.

005
Te beginnen met de buitenkant. De verpakking waar het in de winkel in zit is vreselijk, het is echt heel erg moeilijk open te krijgen. Maar daar gaat het uiteindelijk niet om. De huls is roze, lekker fel en opvallend. De naam staat er duidelijk op, met glimmend zilveren letterst. Mooi! En daarnaast natuurlijk het logo van Nivea. De huls houd ook fijn vast.

006
En dan het borsteltje. Het borsteltje heeft best veel haartjes waar redelijk veel mascara aan blijft zitten.

022

020
De bovenste is 2 laagjes en de onderste 1.

002

“De mascara VOLUME NANODEFINITION definieert uw wimpers nauwkeurig met 300% meer volume. – Het ‘Nanoprecision’ borsteltje heeft een uniek hoekig design met gekruiste haartjes. – Het borsteltje styleert elke wimper met 300% extra volume waarbij de wimpers ‘Nanometrisch’ van elkaar gescheiden blijven. – Resultaat: Glamoureus volume zonder klontervorming of klevende wimpers. – Geschikt voor contactlensdragers. – Gemakkelijk te verwijderen. – Verdraagzaamheid oftalmologisch bevestigd.

Klinkt goed, hè? Het klinkt zeker als een hele fijne mascara. En dat is het ook wel. Maar nu gaan we even testen of het echt 300% meer volume is.

20120616_6018
Links is met niks op mijn wimpers en rechts met 2 laagjes Volume Nanodefinition. Dit 300% (dus 3x) meer volume? Qua hoogte wel, maar dat krijg ik ook wel met anderen. Het maakt mijn wimpers wel wat breder, dat is wel fijn want mijn wimpers zijn best fijn en dun. Maar wat ik dan wel jammer vind is dat er soms wel wat klontjes in zitten. Het zijn er niet veel maar 1 á 2 heb ik er wel kunnen ontdekken. En dat is dan weer zo moeilijk weg te krijgen…

Voordelen
– Niet duur (3,79 euro)
– Leuke huls (houd fijn vast en heeft een leuke kleur)
– Geeft mijn wimpers meer volume
– Brengt makkelijk aan

Nadelen
– Je wimpers kunnen er wel van aan elkaar gaan plakken/je kunt klontjes krijgen
– Het is niet zo goed verkrijgbaar (eigenlijk helemaal niet in Nederland, alleen tijdelijk Action)

Yay als… je op zoek bent naar een mascara met een leuke huls, een fijn prijsje die best wat volume geeft.
Nay als… je een mascara wilt die helemaal geen klontjes geeft, goed verkrijgbaar is en niet van opvallende producten houdt.

Nivea Volume Nanodefinition is voor 3,79 euro (tijdelijk) te koop bij Action.

Wat vinden jullie van deze review? Hebben jullie nog tips?

9 thoughts on “Nivea Volume Nanodefinition mascara

  1. Pingback: Nivea Gloss Wonder Balm | Iesabell

  2. Josephine

    Oooh, ik ga van de week naar de action, dan ga ik er zeker even kijken. Ik vind het er heel goed uitzien, zeker voor die prijs :D

    Reply

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

