H&M outfit Classy Winter

image
Dit is een hele simpele en ook een beetje donkere outfit. Ik denk dat ie erg draagbaar en ook wel lekker warm is! Te beginnen met deze geweldige laarsjes, ik wil ze echt graag hebben (oh daddy, please!) en die tas, ik vind ‘m echt super. Zo simpel, maar toch zo leuk. De kleur van de broek vind ik ook erg mooi en de trui is gewoon lekker simpel, winters en warm. Daar moet je uiteraard wel een hemdje/shirtje onder doen want ik denk dat deze een beetje doorschijnt. En tailleriempjes vind ik altijd erg leuk, dus die maakt de outfit compleet!

Outfit kost totaal 124,70 euro.

Wat vind jij van deze winter-outfit? Zou jij ‘m zelf dragen/kopen?

4 thoughts on “H&M outfit Classy Winter

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

