Last-minute party-shoes (budget)

image
Ook hier heb ik mijn geliefde H&M voor gebruikt, omdat het leuke schoenen zijn voor (over het algemeen) een fijn prijsje. Ik ga jullie wat leuke party shoes laten zien, voor iedereen wat!

image
Te beginnen met deze mooie hakken die lekker opvallend zijn. Leuk bij een little black dress. Deze kun je hier en hier vinden. De linkse kost je op dit moment 50,- (afgeprijsd van 149,-) met een hak van 14 cm en een plateau van 4 cm. De rechtse kost je ook 50,- (maar is afgeprijsd van 179,-) met een hak van 12,5 cm en een plateau van 2,5 cm. Beiden hakken komen dus uit op 10 cm en zijn van de Anna Dello Russo collectie.

image
En dan deze, iets meer basic maar wel erg leuk (ik heb zelf de linkse besteld in het zwart). Het zijn deze en deze, beiden verkrijgbaar in meerdere kleuren. De linkse kost 12,- (afgeprijsd van 39,95) en heeft een hak van 9 cm. De rechtse kost je 39,95 en heeft een hak van 7 cm.

image
Ook deze (en deze) zijn een beetje basic, maar de rechtse heeft toch wel een eyecatching hak! De linkse heb ik zelf ook (gekocht op ‘schoolreisje’ in Luxemburg) en deze is er ook in de kleur khaki (grijs/groen). De linker hak is 10 cm met een plateau van 4 cm en kost 10,- (afgeprijsd van 24,95), en de rechter hak 9 cm en kost ook 10,- (afgeprijsd van 39,95).

image
Ik vind deze echt heel erg mooi, de linkse de vorm is super mooi en ik ben heel erg fan van ‘zand met glitters’ (zo beschrijft H&M de kleur) want wat is dat mooi! En roze is natuurlijk nooit verkeerd :) Voor 15,- (afgeprijsd van 29,95) zijn deze glitterende partyshoes (hak: 11 cm, plateau: 2 cm) van jou! En deze roze kosten je 19,95 (hak: 12 cm, plateau: 2 cm).

Feestschoenen hoeven natuurlijk geen hakken te zijn, maar dit waren toch wel de mooiste partyshoes die ik tegen kwam op de website van H&M. Hebben jullie nog party tips?

3 thoughts on “Last-minute party-shoes (budget)

Thanks for your comment! I appreciate & read all of them.

